צימרים למשפחות מרובות ילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-04-2017
צימרים למשפחות מרובות ילדים

צימרים למשפחות מרובות ילדים יכולים להיות פיתרון מושלם כאשר מתכננים חופשה רבת משתתפים באזורי הצפון, שבה דרוש פיתרון לינה למספר רב של אנשים בגילאים שונים. בתחילת דרכם היו הצימרים פיתרונות נופש כפריים ומתוקים לזוגות בלבד, שאוהבים רבים התמכרו אליהם וחזרו פעם אחר פעם. כאשר הזוגות הפכו למשפחות, חלה דרישה הולכת וגוברת לספק צימרים למשפחות שבהם אפשר לרכז את כל המשפחה באותו מתחם לינה ובאותה החצר.


איך נראית החופשה מבפנים?


צימרים למשפחות מרובות ילדים הם פיתרון נפלא להורים המעוניינים בנופש משפחתי מגבש עם כל בני הבית או קרובי המשפחה בנוסף. הרעיון הוא לאפשר לכל משפחה ללון ביחד או בחדרים סמוכים ולהתפנק במתחם גן הכולל בריכת שחייה נעימה ומפנקת. בחלק מהמקומות ניתן למצוא צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה שמתאימה גם לחורף, ג'קוזי ספא ונוף מרהיב במיוחד. גם בכל הנוגע לארוחות תוכל המשפחה למצוא בקלות את מבוקשה. מקומות הפונים למשפחות הגדולות יכילו בדרך כלל מתחמי ארוחות גדולים ומוצלים, פינת ברביקיו ומטבח מאובזר. בכל מקרה כדאי לוודא בטרם ההגעה את תכולת המטבח ולהיערך בהתאם מבחינת כלי הבישול והמצרכים. מתחמי צימרים למשפחות מרובות ילדיםמורכבים כך שניתן לבחור בין השכרת יחידות צמודות זו לזו לבין צימר אחד גדול ומרווח בו ניתן להניח מזרונים נוספים ללינה או שכולל חדר ילדים נפרד.

את מתחמי הנופש המשפחתיים והגדולים ביותר ניתן למצוא בעיקר באזורי הגליל. צימרים בגליל המערבימכילים באופן ממוצע מספר רב יותר של יחידות נופש בתוך כל מתחם וכן מרווח גדול ונוח יותר בתוך כל אחת מהיחידות. האווירה היא כמובן כפרית ופסטורלית המתאימה לסקרנות והעניין בקרב הגילאים השונים ותכולת החדרים לרוב גדולה ושימושית יותר. אם הנכם משפחה גדולה המעוניינת לנפוש יחד, תוכלו להשכיר את המתחם כולו וליהנות ממקום פרטי שהוא כולו אך ורק שלכם.


צימרים למשפחות מרובות ילדים


צימרים למשפחות מרובות ילדים – הדברים שניתן לעשות בסביבה


היות והמשפחה שלכם כוללת גילאים שונים, כך תחומי העניין שונים יותר. לכן דרושה לכם חוויה משפחתית ומגבשת שלא תשאיר אף אחד מאחור. כמובן שהבריכה בצימר היא לרוב האטרקציה המרכזית שתעביר את מרבית זמנכם בהנאה מקסימלית, אך ניתן לגוון ולשלב יחד עם האירוח גם אטרקציה בסביבה או מסלול טיול. באזורי הצפון השונים תמצאו שפע רב של מסלולים בנחלים, בלב היערות ועל רכסי ההרים – לפי דרגות קושי והמלצות. בנוסף תוכלו ליהנות מאינספור אטרקציות שטח מלהיבות שאפשר ליהנות מהן גדולים כקטנים: טיולי סוסים, ג'יפים, טרקטורונים, רייזרים, באגי, שייט קיאקים, מתחמי אקסטרים ופארקי חבלים, גני חי, צלילה ועוד המון אפשרויות. המארחים במתחמי צימרים למשפחות מרובות ילדיםמודעים היטב לצורך שלכם בגיוון ובתוספת פעילויות במסגרת החופשה וישמחו להמליץ לכם על המקומות הטובים והמתאימים לכם ביותר. המארחים יוכלו בנוסף לכוון אתכם למסעדות המומלצות בסביבה, למרכזי המבקרים ולפינות החמד הנסתרות שרק תושבי האזור מכירים.

אתרינו כולל מבחר גדול של צימרים למשפחות בכל הגדלים ובכל אזורי הצפון. אתם מוזמנים להתרשם מהמבחר ולסנן מתוכו את המקומות המתאימים לכם ביותר. תוכלו לשתף את הילדים בהצבעה על המקום הנבחר, לתאם איתם מראש את הפעילויות השונות ולצאת לחוויה משפחתית מדהימה, מלאה בנוף, טבע וגיבוש מיוחד. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים