הבילוי המושלם לקיץ: מתחם צימרים למשפחות באזורי הצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-06-2017
הבילוי המושלם לקיץ: מתחם צימרים למשפחות באזורי הצפון

עוד יום עבודה, שרב ולחות שלא מרפים מהבגדים, יציאה מהמזגן רק כדי להיכנס אליו שוב... האמת? לא יזיק לכם, ההורים המסורים, קצת נופש עם הילדים. הם נמצאים כעת בבית, בקייטנות או אצל חברים ובינינו, אין כמו הרגע הזה שבו אתם מודיעים: "כנסו לאוטו, נוסעים!". תרשו לנו הפעם להציע לכם מספר ימים בתוך מתחם צימרים למשפחותשיפנק אתכם, יוציא אתכם מהמזגן אל הבריכה ואף יגרום לכם לשכוח לזמן מה את העבודה. אז גייסו את כל האחים, בני הדודים וההורים כי מהחופשה הזו אפשר להוציא הרבה דברים משותפים ומשתלמים במיוחד.


הבריכה המפנקת באדם וחווה בישוב גרנות


ימים של כיף, גיבוש והנאות


כאשר כל המשפחה מתכנסת יחד לצורך בילוי משותף ואחיד, אי אפשר שלא לשים לב ממש בקלות להווי המתגבש עוד משלבי תכנון החופשה. בכל מתחם צימרים למשפחות אתם יכולים לנצל את השהות המשפחתית לטובת משחק ספורטיבי שתפעילו בין הילדים, סיבה טובה לאחל לחוגגי יום ההולדת החודשיים ברכה מיוחדת וגם, למרות שזה עוד רחוק, לייצר הזדמנות נפלאה לבילוי ושיחות טובות עם כלל המשפחה למי שלא יוכלו לעשות זאת השנה בתקופת החגים. תוכלו לאכול יחד, לשהות בבריכה, לשחק ולהתפנק, להשלים פערים, סיפורים וכל אלו מבלי לקום ולנסוע הביתה בשעה מאוחרת. אתם כאן גם מחר ואף אחד לא באמת ממהר להגיע לאיזה מקום, כך שהגיבוש המשפחתי שלכם יכול להישמר לזמן ממושך יותר. בבוקר אפשר להתעורר לקפה משותף וארגון הילדים לבריכה או הטיול בסביבה, לאכול יחדיו ארוחת בוקר וליהנות מהשלווה המיוחדת שנמצאת בכל הסביבה.


מה כולל מתחם צימרים למשפחות באזורי הצפון?


הפרט הראשון והחשוב מכל הוא בריכת שחייה גדולה ומפנקת בה יכולים כל הגילאים לשכשך בכיף. תוכלו להביא מראש מזרונים, כדורי ים ואף סירות ומצופים לקטנטנים (ואם אין בנמצא תוכלו להתייעץ עם המארחים ולברר היכן ניתן לרכוש בסביבה). מתחמי צימרים בצפון למשפחותכוללים ללא יוצא מן הכלל עמדות ברביקיו לשימושם החופשי של האורחים, בחלק מן המקומות מטבח חיצוני נוסף המתאים לבישול (כאן מומלץ לבדוק מול המארחים האם קיימים סירים וכלי בישול, אם כן – אילו נמצאים ואילו יש להביא מהבית), פינות ישיבה רבות ופרטיות מובטחת לכל הקבוצה הנופשת, שכן משפחה מורחבת וגדולה יכולה לחלוש על כלל הצימרים שבמתחם ולהפוך אותו למקום פרטי לגמרי הכולל מספר יחידות צימרים למשפחות עם בריכה פרטית. פינוקים נוספים שיכולים להיות אצלכם במסגרת הנופש, הם צימרים עם ספא למשפחות הכוללים חדרי ספא מקצועיים וג'קוזי ספא זרמים גדול. יתרונות אלו יכולים להוות בונוס מעולה למבוגרים שבחבורה, בזמן שהקטנים משחקים בבריכה. כל מתחם צימרים למשפחות מציע מספר יחידות נופש, כך שכל משפחה מצומצמת תוכל ליהנות ממקום לינה אישי או אם תרצו בכך – חלוקה לצימרים לילדים בלבד, לבני הנוער וכו'. כל מתחם צימרים למשפחות שוכן לרוב בסמוך לאטרקציות מובילות המותאמות לכל הגילאים: טיולי סוסים, טרקטורונים, אופניים, מסלולי הליכה לצד הנוף, בתוך הנחל, שטחי פיקניק, מרכזי מבקרים ועוד המון.


אל תתפשרו על הנוחות, האסתטיקה, רמת הבטיחות והקרבה של המתחם אל אזורים חשובים כמו סופרמרקט, תחנת דלק ומסלול הטיול. כל מקום שתבחרו ישמח להעניק לכם את החופשה המשפחתית הטובה ביותר, שתרצו לחזור אליה גם בחופש הגדול הבא!

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים