קיץ חם: כך תגנו על הקטנטנים מהשמש בבריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-05-2019
קיץ חם: כך תגנו על הקטנטנים מהשמש בבריכה

השרב הישראלי מצטיין בגרימה של לא מעט נזקים אם לא נזהרים מפניו. שמש חזקה ויוקדת היא נפלאה וטובה לכם בבריכת השחייה אבל אם לא תשכילו לארוז נכון לפני החופשה ולתכנן אותה גם מבחינת החשיפה לשמש, היא עלולה לשלוח אתכם בקלות למנוחה בתוך הצימר ולחרב את הנופש כולו. לכן חשוב לנו להזכיר לכם כמה דברים שהחורף כבר הספיק להשכיח ולצייד אתכם בטיפים לגבי מציאת צימרים למשפחות בצפון שיתאימו גם לקטנטנים שהשמש עלולה להזיק להם.


לפני החופשה


צימרים רבים וטובים מכילים בריכת שחייה יפה בלב חצר גדולה ומושקעת, אך לעתים קרובות הבריכה עצמה חשופה לשמש קופחת. לכן חשוב שתבחרו מראש במקום שמכיל קירוי סמוך כמו פרגולה גדולה או אפילו הצללה בחלקה של הבריכה. הכינו את הילדים מראש למצב של שהות בבריכה עם הפסקות יזומות בצל ובררו מול בעלי הצימר מהם השטחים המוצלים שקיימים בסמוך אליה, אם לא ניתן לראות אותם דרך תמונות המקום.


במהלך החופשה


כל כניסה למים עם ילדים צריכה לכלול טקס קטן ומקדים שבו אתם מתמרחים במקדם הגנה מתאים וחובשים כובעים. גם חצי שעה בתוך המים ללא כובע עם שוליים עלולה לגרום לבעירה של עור הפנים הרגיש ולהכאיב, לייצר גרד ואדמומיות. שמש הקיץ מצטיינת באידוי נוזלים מהיר ועל כן היא תפעל מהר יותר על ראש רטוב מהבריכה. זכרו זאת לפני הכניסה למים ואל תתפשרו על מצב שבו הילדים מתווכחים איתכם על אי חבישת הכובע. 


דאגו ליצור הפסקות יזומות למנוחה מוצלת שבהם הילדים שותים הרבה מים – אבדן הנוזלים עלול להיות בלתי מורגש בתוך הבריכה אך מורגש משמעותית בסיום היום. הקפידו לשמור גם על עצמכם, ההורים, לשתות ולנוח בצל יחד עם הילדים. טיפ נוסף הוא להימנע מהשהות של הילדים בבריכה בשעות הצהריים שבהן השמש בשיאה. בחופשה של צימרים למשפחות בצפון יש לנו נטייה לוותר על עקרונות מסוימים לטובת הבילוי וההנאה אך חשוב לזכור שכל ויתור שכזה, עלול להזיק באופן לא מודע. הקפידו לעמוד על שלכם ולהפנות את שעות הצהריים לפעילות רגועה במקום סגור או מוצל לכל הפחות ולשוב אל בריכת השחייה אחר הצהריים או בערב.


כבר הזמנתם מקום?


הצפון מחכה לכם עם מגוון רחב של צימרים זולים למשפחות! ככל שתסגרו מוקדם יותר את החופשה הקרובה שלכם לקיץ, כך תוכלו להרוויח מקום עם בריכה איכותית יותר ומגוון רחב יותר של פתרונות משפחתיים! הקיץ הוא ההזדמנות שלכם להתגבש, להתאחד ולצבור יחד חוויות נפלאות! עשו זאת בהתנהגות נכונה בשמש ותוכלו להרוויח חופשה נעימה, בטוחה ומהנה.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים