ליל הסדר מתקרב- צימרים פנויים ומה כדאי לבדוק

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-03-2018
ליל הסדר מתקרב- צימרים פנויים ומה כדאי לבדוק

שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא!


בשנים האחרונות תפס תאוצה טרנד חדש והוא- לחגוג את חג הפסח בצימרים מפנקים יחד כל המשפחה! את חג הפסח, שמציין מעבר לעונה חדשה ומדהימה כמו האביב, חייב לחגוג באירוע מיוחד ומפנק, ומה יותר מפנק מלהעביר את חול המועד בצימרים למשפחות עם ספא או צימרים עם בריכה מחוממת?! למה לחגוג בבית בצורה נושנה ועייפה, אם אפשר להתפנק בחוויה אקסקלוסיבית ומהנה שתגרום לכם לזכור את החג חודשים קדימה ולדבר עליו עוד רבות?! 

מתחמי צימרים יוקרתיים למשפחות כבשו את התחום בסערה, כולם רוצים אותם וכולם רוצים לחגוג את החג בצורה בלתי נשכחת. מתחמי הצימרים למשפחות היוקרתיים מתהדרים בשפע של אטרקציות מפנקות. ג'קוזי חדר סאונה פרטי, ארוחות מפנקות וחסרות תקדים. קיימים גם צימרים למשפחות עם ספא ועיסויים מקצועיים ברמה גבוהה מאוד שיהפכו לכם את החופשה למפנקת הרבה יותר.


הילדים נהנים בבריכה- אמא ואבא בג'קוזי


מה אתם מעדיפים? צימרים עם בריכה מחוממת שיעבירו לכם את השהות בחופשה בצורה כיפית וחמימה בכל שעות היום? או מעדיפים צימרים עם בריכה צוננת ומשחקי מים? הצימרים הללו מתאימים לא רק לזוגות אלא גם למשפחות ומעמידים לרשותכם שלל פינוקים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. איפה עוד אפשר לטבול בג'קוזי ספא מפנק ויוקרתי בזמן שעומדת לרשותכם בנוסף בריכה פרטית ומחוממת במידת הצורך? רק בצימרים לפסח- הנאה מובטחת וייחודית.


באצולת הכנרת מתחם גן ציורי עם גקוזי ספא זרמים מחומם ובריכה מטופחת שמחוממת בחורף


נוף מרהיב שהעין לא יכולה להישאר אדישה אליו


בערב החג אכלתם, שבעתם ושרתם אחד מי יודע. יום למחרת קמתם בבוקר לא מוקדם מידי כי בכל זאת אתם בחופשה חלומית בצימר יוקרתי ומפנק, עשיתם קפה טוב, יצאתם החוצה, עכשיו אפשר לשים לב לפרטים הקטנים שבעצם הם הכי גדולים - נוף מרהיב ועוצר נשימה נגלה אל מול עינכם. ראשית מומלץ לסיים את הקפה ואז לעשות תמונה יפה למזכרת וכמובן להשוויץ בפייסבוק. סיירו באזור וגלו עד כמה הארץ שלנו יפה, מזמינה ורק מחכה שתגלו אותה.


איך מעבירים את הזמן עם הילדים וגם איפה שווה לאכול


כאמור ילדים הם עם אשר דורש את מלוא תשומת הלב, משתעממים בקלות ולא מתעניינים בקלות. בשל כך הכנו לכם רשימה של אטרקציות מעניינות ורב גוניות ששום ילד לא יישאר אדיש בפניהם. לילדים קיים עולם שלם של הפעלות וטיולים שנמצאים ממש בקרבתם ותמיד ניתן לסייר באזורים ומקומות נוספים מומלצים באזור שלא כדאי לפספס. חדרי הבריחה שתפסו חלק רחב בעולם האטרקציות הנוכחי נמצאים גם בצפון במלוא כוחם. ומספקים הנאה לכל דורש, אחד המומלצים בתחום המספק זמן איכות נפלא עם ילדכם ומעמיק את הקשר בתוך התא המשפחתי, שוכן בקיבוץ יחיעם אשר נמצא בגליל המערבי ומספק אטרקציה מהנה שלא כדאי לפספס.  


*טיפ קטן, מומלץ לסגור את החדר כמה שבועות מראש בגלל תפוסה גבוהה, במיוחד בזמני החגים.          


 ליד קיבוץ ראש הנקרה נמצא אתר תיירותי מיוחד במינו שההגעה אליו היא באמצעות רכבל בלבד. הנקרות של ראש הנקרה מציעות יום טיול חגיגי ומיוחד שלא כל יום מזדמן ולחוות אותו. בתוכנית סיורים בנקרות המרהיבות אשר חצובות בתוך ההר וגלי הים חודרים אליהם בפתחים מרהיבים ומיוחדים. לאחר הסיור בנקרות ישנו סרט אור-קולי מיוחד המשלב פירוטכניקה של אורות, מים, וסאונד מיוחד שלא תוכלו להישאר אדישים אליהם. בסיום הסיור באתר תוכלו לעלות חזרה ברכבל לראש הצוק חזרה, שם תחכה לכם מסעדת שף איכותית ויוקרתית גם היא "מסעדת הצוק" החדשה אשר מציעה תפריט בשרים עשיר ולא פחות חשוב נוף מרהיב המשקיף אל הים. 


*טיפ קטן, גם לשם מומלץ להזמין מקום מראש בשל העומס (המסעדה כשרה לכן היא פתוחה רק בימי חול ומוצ"ש)


מקווים שעזרנו לכם בבחירת הנופש שלכם לחג הפסח הקרוב. החופשה הבאה שלכם מעולם לא הייתה כל כך קרובה.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים