גם בחורף - חופשה משפחתית מחממת עם בריכה מחוממת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-12-2018
גם בחורף - חופשה משפחתית מחממת עם בריכה מחוממת

חורף.. קר ואפילו לפעמים גם קפוא! כל מה שאתם רוצים זה רק להתכרבל כל המשפחה יחדיו? זה מעולה, אנו סבורים שאין דבר יותר כיף ונעים מה. כל המשפחה מבלה יחדיו ומתחממת יחדיו באופן שמגבש ומעלה את רמת המשפחתיות לשיא. כל זאת ועוד פינוקים רבים ניתן לבצע בחופשה משפחתית במתחם נופש משפחתי מפנק או בצימרים בצפון למשפחותשבהם תוכלו ליהנות לא פחות.

מה תמצאו במתחמי הנופש והצימרים בימיות החורף הקרים?


חשוב להדגיש כי כל מתחמי הנופש והצימרים עוברים הסבה למתחמי נופש לחורף. ההסבה כוללת לרוב קירוי וחימום של הבריכות, אספקת עץ / נפט לקמין והשמשת הקמין (למתחמים בהם ישנו קמין) ומשלבים פינוקים מחממים שיעבירו לכם את השהות במתחם הנופש או הצימר בצורה הטובה, הנעימה והחמימה ביותר.

איפה תוכלו כל המשפחה ליהנות יחדיו וגם להתחמם יחדיו?

ישנם מגוון רחב של צימרים למשפחות עם בריכה מחוממת ומקורה אשר קיימים באזור הצפון הקריר.

סוויטות לאב, עין יעקוב - 2 סוויטות יוקרתיות מפנקות ופרטיות אשר מספקות אווירה גלילית מיוחדת וקסומה במיוחד, מתחם המתאים גם לזוגות וגם לשחות בחופשה משפחתי ובה הבריכה מחוממת ומקורה ותעניק לכם תחושה אמתית  של חום ופינוק חורפי מדהים.

סיאלו - cielo, עין יעקוב - סוויטה פרטית המתאימה גם למשפחות, עם אווירה קסומה ומיוחדת של אזור הגליל המערבי, עם שפע פעילויות משפחתיות במרחק נסיעה קצרצר כגון ראש הנקרה, אגם המונפורט, רכיבה על סוסים, מבצר יחיעם ועוד המון פעילויות מגניבות ומיוחדות המיועדות לכל המשפחה.

%@%@%p-15313x

אז אם החלטתם שאתם יוצאים לחופשה בצימרים בצפון למשפחות תוכלו להישאר גם בצימר ולנצל את כל הפינוקים וההנאות אותם מציע מתחם הנופש או הצימר, שחיה משפחתית בבריכת השחייה המחוממת והמקורה, התחממות אל מול הקמין, משחקי חברה או קלפים משפחתיים, כי אין כמו שוקו חם, טאקי והתחממות אל מול הקמין אשר יעניק לכם אווירה כפרית משגעת. אין ספק שאת החופשה הזו לא תשכחו. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים