אירוח דרוזי אותנטי למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-03-2018
אירוח דרוזי אותנטי למשפחות

חשבתם פעם להתפנק בצימר בסיגנון קצת אחר? אירוח דרוזי אותנטי הוא הפתרון. 


על חופשות אי אפשר לוותר, הסכמנו רבות במאמרים, מחקרים ושאלות שנשאלו אנשים קובעות חד משמעית שחופשות הן חובה לנפש, לגוף ולצבירת חוויות זוגיות וגם משפחתיות להעמקת התא המשפחתי. צימרים למשפחות בצפון הפכו פופולריים מאוד ותמיד משכו עניין וחשק עז לצאת לחופשה של פינוקים ובטן גב כמיטב המסורות של הנופש בארץ. אך לפעמים החופשות המשפחתיות או הזוגיות כבדות לנו מידי וגורמות לנו להשתעמם ולאבד עניין במהירות, כי לא כולם מתחברים לסגנון החופשות הסטנדרטיות והפשוטות של בטן גב, שכשוך בבריכה או ג'קוזי. קיימים מגוון רחב של אנשים המחפשים עוד עניין, גילוי תרבויות ואנשים חדשים שיעניינו אותם בצורה בלתי שגרתית ורגילה.


אירוח בסגנון דרוזי אותנטי מעניק לכם חוויה חדשה שטרם יצא לכם לפגוש


התרבות הדרוזית שופעת בתלבושות, מאכלים, מבנים, עיצוב פנים מיוחד וכו'. כל זאת ועוד תוכלו למצוא בצימרים המעניקים חווית אירוח דרוזי אותנטי במידה ואתם מגיעים עם ילדים כמובן גם בסגנון האירוח הזה קיימים צימרים עם חדר ילדים נפרד


צימרים עם חדר ילדים נפרד


משפחות רבות מוצאות חשיבות רבה בכך שהצימר אותו הם הזמינו יהיה צימר עם חדר ילדים נפרד, מפני שחשוב להם שהילדים יהיו עמם אך לא כל הזמן ולא בשעות הלילה, בהם הזוג רוצה וצריך בצדק פרטיות ורוגע. לכן חשוב מאוד שבמידת והצורך הזה הכרחי לכם, יהיה חדר ילדים נפרד בצימר אותו אתם מזמינים.


קיימים מספר לא מבוטל של צימרים למשפחות בצפון המציעים אירוח דרוזי אותנטי אחד מהם הוא מרום הכרמל


מתחם אירוח מרום הכרמל נמצא בעוספיה ומציע אירוח כיד המלך באווירת הכפר הדרוזי בו הוא שוכן. המקום שקט רגוע ופסטורלי שמציע פינוקים ללא הפסקה ומספק שירות מדהים ויוצא מן הכלל. בקתות העץ נמצאות בתוך גן מטופח ומושקע, הבקתות מאובזרות היטב, קיימים לשירותכם מטבחון, קמין עצים, מערכות מולטימדיה עם ערוצי YES וכמובן איך לא, ג'קוזי בתוך החדר שיעביר לכם את השהות בצורה המפנקת ביותר. במקום תמצאו ארוחות אותנטיות דרוזיות אמתיות שיעבירו לכם את התרבות הדרוזית במלוא העוצמה. הארוחות מגוונות ומציעות שלל של מטעמים מיוחדים בסגנון הדרוזי. בטיול קצר בעוספיה תוכלו לחוות את התרבות הדרוזית בצורה המשמעותי ביותר בשל שהמקום מלא במסעדות ומתחמי קניות שיראו לכם את התרבות הדרוזית המיוחדת. 


ארוחות דרוזיות עשירות וטעימות


אחוזת אדי הנמצאת בדאלית אל כרמל כמן כן, גם המתחם הזה מספק אירוח דרוזי אותנטי שיגרום לכם לצאת מן השגרה של חופשות רגילות ויגרום לכם גם הוא להתחבר לתרבות הדרוזית המיוחדת ושופעת באוכל מיוחד, שמזמין לא רק בטעם אלא גם בצבעים ובמגוון הרחב והעשיר. במתחם מוגשות ארוחות בוקר גם הן בסגנון הדרוזי, מטבחון מאובזר, מכונת קפה, ג'קוזי בחדר ובריכה אשר נמצאת בגן של המתחם. 


שברו את השגרה של שבירת שגרה הרגילה.


שגרה יכולה להיות גם בחופשה, לכן חשוב מאוד לגוון בתוכן החופשה, במיקומים, בתרבויות ובמקומות. כאשר אנו יוצאים מן השגרה שלפעמים גורמת לנו לחשוב שהפינוקים הרגילים כבר מובנים מאליו והם אינם מיוחדים אנחנו מגלים שחשוב מאוד להכיר גם אזורים עם תרבויות ומאכלים חדשים שיגרמו לנו לצאת מן השגרה הרגילה של בילוי בצימר בצורה הרגילה והשגרתית. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים