מקסימום הנאה, עם כל המשפחה! המדריך לבחירת צימרים למשפחות גדולות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-09-2017
מקסימום הנאה, עם כל המשפחה! המדריך לבחירת צימרים למשפחות גדולות

המשפחה הגדולה, בעלת מספר ילדים גדול או כזו המתאמת חופשה עבור כל המשפחה המורחבת, מעוניינת כמובן לבלות את זמנה כקבוצה ובמקום פרטי. עבורה קיימת האפשרות לנופש במתחם צימרים למשפחות גדולות בו היא תוכל לקבל את כלל מבוקשה מהחופשה הקרובה: מספר יחידות צימרים סמוכות הכוללים בריכה גדולה ומשותפת, מרחב חיצוני ירוק ופסטורלי עם המון פינות ישיבה ומיקום טוב בסמוך למסעדה או מסלול טיול באזור. אך למרות שכל מתחםצימרים למשפחות גדולותבסופו של דבר מכיל בדיוק את אותם התנאים, חשוב לדעת באיזה מהם באמת כדי לבחור ומה בכל זאת שונה בין הצימרים המוצעים לכם באתר.


צימרים למשפחות גדולות – מהם הסוגים הקיימים?


צימרים בצפון למשפחות מתפצלים לשניים: אלו הסולידיים יותר, הכוללים יחידה אחת מפוארת לזוג הורים וילדים או שתי יחידות לכל היותר, או צימרים זולים למשפחות הכוללים מספר גדול יותר של יחידות נופש – החל משלוש באותו המתחם ועד 10 או אפילו 12 יחידות נפרדות. מתחמי האיכות הגדולים הללו, מתאימים לאנשים המבינים שברצונם לנפוש יחד אך לא בצפיפות, תוך כדי העובדה שלכל אחד יש סביבה פרטית משלו, לצד החיצונית המשותפת בעיקר באזור הבריכה. אם אתם מעוניינים בזן החופשות המשובח יותר המציע צימרים למשפחות גדולות, תוכלו להתעניין בעיקר במתחמי הנופש באזור רמת הגולן הנחשבים לבעלי אירוח איכותי ויוקרתי מאוד, מתקנים מפוארים ואירוח משובח. בהתאמה, נחשבת החופשה כאן ליקרה יותר, אך בתמורה תוכלו לצפות לפינוק המושלם הכולל בריכה ענקית – מחוממת ומקורה בחורף, מתקני ספא מפנקים, עיסויים, ארוחות ועוד.


בריכה מחוממת ומקורה באחוזת טרה קוטה


אם במשפחתכם ישנו טווח גילאים רחב מאוד, כנראה שתעדיפו מקום שקט וסמוך לחיק הטבע, שיש בו הרבה אפשרויות פנאי. לכן צימרים למשפחות בגליל המערבי יכולים להתאים לכם מאוד. מדובר במתחמי נופש גדולים למשפחות ובעלי אווירה כפרית חמימה, בהם ניתן למצוא מתחמי בריכה וספא, פינות משחקים לילדים, גינות שעשועים (גם בתוך המתחם), פינות פיקניק ועוד. צימרים בגליל המערבי נחשבים לבעלי עלות אטרקטיבית יותר, אך חשוב מאוד לוודא את הדברים שאתם מקבלים במסגרת הנופש.


%@%@%p-8667x


טיפים לבחירת המקום המושלם


עד שכבר התכנסתם יחד והצלחתם לאסוף את כל המשפחה, בטוח שתרצו לנצל את הנופש במקום מושקע יחסית הכולל טווח פינוקים רב ככל הניתן במסגרת התקציב שלכם. בשנים האחרונות הופכים צימרים למשפחות גדולות לעניין מבוקש, יותר ויותר במתחמי היוקרה בהם מחליפים את החוויה האותנטית באמצעים מודרניים וזוהרים יותר, שתואמים את הביקוש בעולם התיירות. כמובן שחוויה כזו עולה בהתאם, אך אם אתם מעוניינים בחוויה חד פעמית שבה כל אחד מבני המשפחה יוכל ליהנות בדרכו, זהו בדיוק המקום שאתם צריכים. יחד עם זאת חשוב לזכור שהחוויה עצמה תהיה תלויה אך ורק באיך שבאתם, מארגני הנופש, תתכננו את הטיול המשפחתי. לכן ההמלצה שלנו היא בשני שלבים: ראשית, סקרו את רמת הבטיחות ויכולת הפעילויות עבור הילדים, התרשמו מהמלצות ושוחחו טלפונית עם בעלי המתחם בנוגע לאפשרויות המקום. לאחר מכן חשבו מה תוכלו אתם להוסיף לחוויה: משחק הווי משפחתי, נסיעה לטיול מחוץ למתחם הנופש ותפריט הארוחות. אנו בטוחים שתמצאו בקלות את המרחב המשפחתי המושלם ותוכלו להתאים את החוויה בדיוק למה שאתם והמשפחה מחפשים.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים