מסלולים עם מים ברמת הגולן למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-05-2018
מסלולים עם מים ברמת הגולן למשפחות

מים מים וששון


אם כבר עכשיו חם לכם, אפשר להתעודד. ישראל היפה שלנו שופעת מקורות מים מוצלים ונעימים להתקרר בהם, כאשר שיאנית מקורות המים היא כמובן רמת הגולן היפהפייה. אם כבר עכשיו אתם תוך כדי החיפושים של צימרים זולים למשפחות לחופש המתקרב ובא – זה הזמן גם לבדוק לאן תטיילו עם הרגליים בתוך המים.


מסלולים עם מים ברמת הגולן למשפחות – הכי מוצלחים ברמה:


מג'רסה


מסלול מקסים, אהוב, נוח וקצר (כשעה) לכל המשפחה. רוב ההליכה הינה ממש בתוך המים ובגבהים משתנים (בחלק מהמקומות עד גובה כף הרגל ובחלקם כמעט עד הברכיים של אדם מבוגר), כאשר לאורך המסלול קיימת צמחיית גדות נחלים ירוקה וצפופה. 

טיפ חשוב: הנחל עמוס מאוד בסופי שבוע וגורם לתנועה איטית מאוד בתוך המים. מומלץ להגיע באמצע השבוע ובשעות הבוקר המוקדמות.


בריכת הקצינים בעין עלמין


רמת הגולן מציעה למבלים האהובים שלה מספר בריכות קצינים – זיכרון מימי השליטה הסורית. עין עלמין נוקזה למעשה מנחל ג'ילבון ועומקה הוא מטר-מטר וחצי. במהלך כל השנה היא מוצלת בתאנים ואקליפטוסים ומלאה במים קרירים ונעימים.

טיפ חשוב: אין להשאיר פסולת במקום. הצטיידו מראש בשקיות אשפה ושאו אותן למוקד האשפה הסמוך. 


ג'ילבון


יקיר קבוצות הנוער, ארגוני העובדים והנופשים של צימרים למשפחות ברמת הגולן כולה. לנחל היפהפה והאהוב שני מסלולים אפשריים: מעגלי האורך כ-3 שעות ומשלב שני מפלים וטיפוס אתגרי קצר לקראת סיום המסלול, או בלתי מעגלי האורך כ-5 שעות ומשלב הגעה לבריכת הקצינים של עין ג'ילבון ובאותה רמת קושי. 

טיפ חשוב: הקפידו על נעלי הליכה סגורות והחליפו לכפכפים רק בעת השכשוך. 


נחל אל על


מתאים בשילוב נופש צימרים למשפחות ברמת הגולן ונאמר עליו שהוא מספר את סיפורו של כל הגולן: הרמה השחורה עטופת הבזלת כצבעו של המפל הראשון בדרך (המפל השחור) ומדרונות הגיר הלבנים כצבעו של המפל השני (המפל הלבן). כמובן שיש גם הרבה בריכות טובות לשכשוך בדרך.

טיפ חשוב: חלקים רבים במסלול אינם מוצלים. יש להקפיד על כל כללי הזהירות ולהימנע מטיול בעומס חום כבד.


%@%@%p-4098x


זוויתן ובריכת המשושים


יפה, מיוחד ומעניין, כולל פלג מים תחתי (זוויתן תחתון) המוביל לבריכת המשושים שזכתה לשמה הודות לצורת המשושה הייחודית. בדרך תפגשו גם בשלל מעיינות, מפלים, צמחיה רבה וחיות השמורה.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים