שובו של הטרנד: בגדי ים משפחתיים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-05-2019
שובו של הטרנד: בגדי ים משפחתיים

הקיץ כבר כאן ומשפחות רבות מתכננות את עונת הרחצה במתחמי הנופש, הטיולים וכן, גם בגזרת הצילומים המשפחתיים על רקע המים מהים או הבריכה. ומה יותר סמלי, מדליק ומאחד מאשר בגד ים בצורה, סגנון וצבע אחידים לכל בני הבית? 

בגד ים משפחתי – הוא כאן ממזמן


זה הכה בנו לראשונה עוד ב-2011. אז הושקו קולקציות של בגדי ים בהדפסים מגוונים והותאמו למידות מבוגרים וילדים. כך אמהות ובנות יכלו ליהנות יחד מבגד ים סטייליסטי תחת השמש ואבות ובנים נהנו ממכנסי בגד-ים עם הדפס משותף. אז עוד היה קל למצוא לא מעט אנשים שעיקמו את האף והנה, מספר שנים לאחר מכן חנויות האונליין מתמלאות במשפחות שמחפשות את הדבר המושלם – בגד ים לכל המשפחה ולא רק פר הורה וילד.

חברות בגדי הים השונות כבר הבינו את הצורך ביצירת בגדי ים תואמים, אופנתיים ומדליקים שיאפיינו את התא המשפחתי ויתבלו את היציאה החוצה למים בהרבה אטרקטיביות. כיום אפשר למצוא אותם כמעט בכל חנות בגדי ים אפשרית ובעיקר ברכישה אונליין דרך חנויות כמו wish, shein, עליאקספרס ועוד.


3 צימרים מושלמים לתמונות בבריכה עם בגדי ים תואמים


אם בקיץ הקרוב אתם מתכננים לנפוש במתחם צימרים למשפחות עם בריכה ומחפשים סמל זיהוי אישי משלכם, שווה לבדוק מראש את הגזרה וההדפס המועדפים ולהלביש את כולם בתלבושת שמספקת המון תשומת לב וגם מפיקה תמונות משפחתיות מדליקות ומצוינות בכל הזדמנות!

סיאלו – חופשת בוטיק אקסקלוסיבית שתדגיש את היוקרה והרושם המשפחתיים שלכם דרך בגד הים ודרך האווירה המשובחת של הסוויטה. פרטית ומבודדת, מציעה שני חדרי שינה, סלון ומטבח, מתחם חוץ הכולל בריכת שחייה וג'קוזי ספא, עיצוב מודרני מפואר ואירוח אישי מעולה ברמת 5 כוכבים.



אחוזת ראול בטבע – תמונה משפחתית של כולכם בבגד ים תואם כשאתם יושבים על שפת הבריכה? כן, בהחלט! המתחם מכיל 8 צימרים למשפחות עם בריכה ענקית ושפע פינות ישיבה, חדר אוכל וסביבת גן מושקעת.

בקתות גן עדן – קל מאוד לביים סט תמונות משפחתי עם בגדי הים המשותפים שלכם כשמתחם הנופש מספק תפאורה מושלמת. בקתות גן עדן הינו מתחם נופש הבנוי בסגנון דרום-אפריקאי מעניין ומציע צימרים משפחתיים באיכות גבוהה לצד בריכה מדליקה דמוית אגם טבעי ולצידה ג'קוזי ספא ושטחי גינון מטופחים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים