רק יתרונות: צימרים בחד נס למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-07-2017
רק יתרונות: צימרים בחד נס למשפחות

אם יש מקום מפותח מבחינת הגישה התיירותית שלו, מבחר אפשרויות הנופש שבו והמיקום האסטרטגי המצוין שהוא בעצם רק הבונוס – הרי זה מושב חד נס. המושב הציורי ששוכן בדרום רמת הגולן, מציע מגוון עצום למדי של צימרים בחד נס למשפחות ומהדגם הטוב והאיכותי ביותר. הקרבה המעולה של חד נס אל הכנרת (7 דקות נסיעה בלבד מהחופים הצפוניים) רק הופכת אותה לנקודה אטרקטיבית יותר ומוקד משיכה לתיירים ומבלים לאורך כל השנה. מאז שנות השבעים ועד היום מספקת חד נס בהצלחה את מנת הנחת והשלווה הדרושה לכל משפחה, אך מקפידה שלא להזניח גם את השיפורים, השירות והרמה הגבוהה, שתמיד תהיה תואמת למה שקורה ברחבי העולם. כך למעשה תוכלו למצוא כאן הרבה מעבר אל צימרים למשפחות עם בריכה: מתחמי קונספט מיוחדים באווירה מסוימת, חופשות אקולוגיות, נישות תיירותיות והכל בשלווה ובמסירות המתבקשת של המארחים.


צימרים בחד נס למשפחות – מה כבר אפשר לעשות כאן בסביבה?


מכיוון שחד נס על מגוון הצימרים שבה כוללת מבקרים רבים המגיעים אליה לאורך השנה, כך התפתחו סביב צימרים בחד נס למשפחות  גם אטרקציות רבות המאפשרות למשפחה המטיילת, הורים וילדים כאחד, ליהנות ממבחר גדול של פעילויות הניתנות לשילוב יחד עם החופשה: טיולי סוסים, טיולי טרקטורונים, מסלולי ג'יפים הניתנים לשילוב הדרכה וספארי לילה מרהיב, מסלולי אופניים ועוד. חלק מהאטרקציות אפשריות לביצוע כבר מתוך המושב ומשרתות גם את אורחיהם של צימרים למשפחות בכנרת במוקדים סמוכים לחד נס אך לא בתוכה. כמו כן תמצאו מספר מסעדות מומלצות וטובות באזור, מבלי שתיאלצו לנסוע למרחקים ארוכים. מעבר לגישה אל חופי הכנרת עצמם, תוכלו ליהנות גם ממסלולי הטיולים האהובים הנמצאים בסביבתכם: פארק הירדן, היהודיה, הזוויתן, הזאכי והמג'רסה – כולם מסלולים רטובים ומהנים שמתאימים לכל המשפחה (למרות זאת בדקו תחילה את טוואי המסלול וודאו שהוא מתאים לכם באופן אישי). כל מתחם צימרים בחד נס למשפחות ישמח להמליץ לכם על פעילות מתאימה ומקום טוב לבלות בו במהלך הנופש.


הבריכה הענקית באחוזה בחד נס מצוינת למשפחות


אפשרויות הלינה והגימיקים במתחמי הנופש של חד נס


סוגי המתחמים המצויים במושב הם רבים, כאשר כל משפחה יכולה לבחור במדוייק את זה שהכי מתאים לה. אפשר לקבל צימרים למשפחות עם בריכה פרטית או צימר בין מספר יחידות ובריכה משותפת. מעבר לכך, ניתן לבחון גם את האפשרות לנופש צימרים עם נוף למשפחות, כאשר מתחמי נופש רבים מהמושב נמצאים ממש על קו התצפית החלומית לכנרת ולשדות המוריקים שמסביב למושב. עוד אפשרויות הן לקבץ את כלל המשפחה המורחבת לכדי יצירת קבוצת נופש ולהשכיר מתחם נופש גדול שיוכל להתאים כמובן לכל המשפחה. צימרים אלו בעיקר מתאפיינים באווירה יוקרתית ומפוארת יותר, כוללים קונספט מיוחד ועיצובים אישיים. אם איכות הסביבה חשובה לכם, יתכן ותעדיפו מתחם נופש הבנוי בסגנון אקולוגי עם בריכה מתאימה, או בכלל מקום המתמקד בקולינריה וישמח לבשל עבורכם ארוחות שף נפלאות לפי תפריט אישי לבחירתכם ומכלל סוגי המזון הקיימים. חופשה איכותית של צימרים בחד נס למשפחות לא תוכל להסתכם רק ב"בטן גב". ככה זה כשאתה מגוון, קשוב לאורחים שלך ומשתדל להפתיע אותם, להיות מותאם לעולם התיירות ולארח מכל הלב ובכל זמן נתון.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים