באתם ליהנות: 4 אטרקציות מהממות שתוכלו למצוא רק בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-07-2019
באתם ליהנות: 4 אטרקציות מהממות שתוכלו למצוא רק בצפון

כל משפחה שמחפשת צימרים בצפון למשפחות יודעת שלא די בבריכה כדי להפוך את הנופש לחוויה מגוונת ומעשירה. הצפון התברך בסביבת טבע עשירה שעליה הוקמו אינספור אטרקציות ייחודיות מאוד לאזור. ואם אתם מגיעים לכאן ממש בקרוב, הנה 4 אטרקציות קלילות ומהנות עם הילדים שיהפכו את החופשה שלכם למסעירה ומרתקת הרבה יותר.

גן גורו – כשאוסטרליה פגשה את בית אלפא


ללא ספק אחת האטרקציות המתוקות עם הילדים בעמק המעיינות. כאן גרים בכיף קנגורו שמתרוצצים חופשי, שפע תוכים וציפורים אוסטרליות, אמו, קזואר, זוחלים וצמחייה מהיבשת, אפילו פארק פרהיסטורי שבו אפשר לקבל הצצה לעולמם המפואר של הדינוזאורים. החוויה נפלאה לכל מי שמחפש צימרים בצפון למשפחות ורוצה להשלים את הבילוי עם משהו "אחר". את הקנגורו המתוקים אפשר ללטף ולהאכיל מכף היד והגורים שבחבורה ישמחו מאוד לקפוץ עם הילדים ביחד. אל תשכחו לצלם.

קייקי הגושרים – הגבירה של אטרקציות הצפון


אטרקציות הקייקים פופולריות ואהובות כל כך, שלא נהנים מהן רק בנופש צימרים בצפון למשפחות אלא בכל שבת שרבית. קייקי הגושרים היא מבין הוותיקות והאמינות שפועלות באזור ובכנות, אנחנו לא מצליחים לחשוב על משהו טוב יותר משילוב בין שייט אתגרי, שכשוך במים קרירים ועגינה בצידי הגדה לסנדביצ'ים לפני ההגעה למפל המפורסם. 

ראש הנקרה – ייחודית לא רק לצפון אלא בכלל


תופעת הנקרות היא תוצאה של עשרות אלפי שנים שבהם המים "פלשו" אל הסלעים הסמוכים של חופי אכזיב וחצבו בהם בהתמדה מפרצונים, נקיקים ובריכות. האתר מתחיל בירידה אל פני הים באמצעות רכבל ולוקח אתכם לסיבוב מדליק בתוך הנקרות ומעליהן. אפשר לשמוע את שאון המים ולחזות במו עיניכם בהתנפצות האדירה של הגלים על הנקרות, אולי אפילו לחטוף כמה שפריצים אם תעמדו קרוב מידי. ה-אטרקציה לכל משפחה שמחפשת את המיוחד, המסקרן והפוטוגני למזכרת. 

פארק הדייג מעיין צבי – מעולה לכל הגילאים


הילדים בגילאים שונים ואתם מחפשים משהו שיתאים לכולם? פארק הדייג המעולה הזה לרשותכם. מדובר באגם טבעי מתוק ורחב לחובבי הדייג והפיקניקים, שייהנו משלל פעילויות ואטרקציות משפחתיות עם אופציה לקמפינג או לכניסה יומית אם אתם אורחים במתחם צימרים בצפון למשפחות. כאן מחכים לכם מסלול טיול בין בריכות הדיג, טיולי ג'יפים, מתחם מתזי מים, ג'ימבורי, מתחם בימבות, קיר טיפוס, ספא דגים, אומגה, שיט על האגם ועוד.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים