צימרים פנויים ברגע האחרון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-09-2017
צימרים פנויים ברגע האחרון

למצוא צימרים בצפון למשפחות שיכולים להתאים לכם לפי כמות האנשים, טווח הגילאים המשתנה ועוד מעכשיו לעכשיו – זאת משימה לא פשוטה בכלל! בעיקר בקיץ כשהתפוסה מלאה ומרבית מתחמי הנופש נתפסים לטווחי זמן ממושכים על ידי קבוצות נופשים גדולות, המשפחה ש"נזכרת מאוחר" לרוב תצא ממרתון חיפוש הצימר בידיים ריקות. אז איך בכלל אפשר להשיג צימרים פנויים ברגע האחרון והאם זה באמת שווה למשפחה הנופשת? בדקנו:


רוב מתחמי הנופש מתמחרים באופן אחיד את לילות הצימרים שלהם לאורך השבוע, כאשר המחיר משתנה בסופ"ש או בהתאם לרמה גבוהה יותר ביחידה אחת או יותר. למעשה צימרים פנויים ברגע האחרון, כלומר אלו שנותרו פנויים החל מחמישי בערב בתעריף הסופ"ש, יעדיפו להציע לכם אותו במחיר שווה פחות או יותר לזה של אמצע השבוע. לכן אם מצאתם מקום ברמה גבוהה שנותר פנוי לסופ"ש הקרוב – כדאי לחטוף. המחיר בו יהיה חסכוני משמעותית. יחד עם זאת, היות והתקציב הפרטי של כל משפחה משתנה, מי שמעוניין לצאת לחופשה זולה במיוחד לא באמת ימצא אותה בקיץ, אלא במקומות מינימליסטיים וצנועים ביותר.


כדי למצוא צימרים פנויים ברגע האחרון דרושה סבלנות


לפעמים לחפש צימרים פנויים ברגע האחרון זאת עבודה מפרכת. אתרי הצימרים משתדלים להפיק רשימות מעודכנות של בתי נופש למשפחות שפנויים מעכשיו לעכשיו, אבל לא תמיד הרשימה מלאה או מעודכנת. יכול להיות שלפני כחצי שעה נתפס המתחם שעליו אתם מסתכלים כעת, אלא שהאתר פשוט לא עודכן בכך. בדרך זו אתם עלולים למצוא את עצמכם מהר מאוד מתוסכלים מהטלפונים שהרמתם למתחמי הנופש אבל אף אחד מהם לא באמת פנוי. לכן גם אם קוסם לכם מאוד הרעיון של לארוז כמה חפצים לתיקים, להעיר את הילדים מוקדם בבוקר ולהיכנס עם הקפה לאוטו, חשוב שתשאלו את עצמכם האם יש לכם מספיק סבלנות וזמן כדי להקדיש למציאת המקום הפנוי והאיכותי? חשבו גם על מסגרת התקציב האישית שלכם וקחו את המקסימום, על מנת שלא לעשות חישובים נוספים ועשרות טלפונים מיותרים.


בריכת השחייה המפוארת באחוזת השף עם פינות הישיבה היוקרתיות


אז איפה כדאי להתחיל לחפש?


מבחינה סטטיסטית,  צימרים למשפחות בגליל המערבי מהווים את ריבוי מתחמי הנופש הגדול בצפון. לכן סביר להניח שלפחות כמה מתוך כלל הצימרים באזור הזה יהיו פנויים ומומלץ לבדוק כאן קודם כל. כדי לא לכסות שטחי חיפוש עצומים מידי, אפשר לחשוב על אזור הנופש המועדף עליכם (גליל עליון, גליל תחתון, רמת הגולן, כנרת, העמקים וכו') ומכאן להתחיל. חפשו צימרים פנויים ברגע האחרוןבכל זאת על פי המבצעים המוצגים באתר, לפי דף הפנויים המעודכנים ואם תרצו, גם על פי מקומות שאהבתם במיוחד בתוך האתר והתחשק לכם לבדוק אם היה בהם איזשהו ביטול. מי יודע, אולי כך באמת תצליחו להרוויח חופשה ספונטנית ואיכותית לכם, לבני זוגכם ולילדים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים