צימרים מומלצים למשפחות? כך תדעו לזהות המלצה פיקטיבית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-06-2017
צימרים מומלצים למשפחות? כך תדעו לזהות המלצה פיקטיבית

האיזון העדין שבין מידע אמין לשקרי יכול לרומם או להרוס כל בית עסק. עובדה. תראו מה קרה לעולם הטוקבקים – האם מישהו מאיתנו עדיין משוכנע שכל כותביו הם אנשים נורמטיביים מן השורה? ברור שלא! אנחנו מודעים היטב למשחקים הפוליטיים שמנסים לבצע בנו טוקבקיסטים רבים בתשלום ובמצב כזה אנחנו מעדיפים במקום לנקוט עמדה באחד הצדדים – פשוט להימנע.


כך קרה במשך שנים רבות גם בעולמם של צימרים מומלצים למשפחות. מתחמי נופש רבים שהוצגו באתרים שונים ומגוונים כבעלי המלצות רבות, למעשה התבררו כהמלצות שנכתבו על ידי מקורבים או אפילו המארחים עצמם. ככל שהלכה והתרחבה תרבות ההמלצות הפיקטיביות לכאורה, כך גברה גם הסקפטיות בקרב הקהל ובאינספור עסקים, מוצרים או מקומות.


צימרים מומלצים למשפחות – כך תאתרו את המקומות שמומלצים בצורה אותנטית


אז איך יודעים אם אתם באמת נופלים על "צימרים מומלצים למשפחות בעלי המלצות אמיתיות"? ישנן מספר דרכים כדי להיות בטוחים. אולם הדרך הראשונה והטובה ביותר שאיתה נרצה לפתוח, היא גם זו שעדיין מוכיחה את עצמה, למרות כל המכשולים שבדרך: מכירים מישהו ששהה לאחרונה באיזה צימר משפחתי מוצלח? תוהים אם להפנות לחברים את השאלה לגבי מקומות מומלצים אישית שהם מכירים בעצמם? מצוין! שיטת הפה לאוזן היא זו שהייתה ונותרה האמינה והכנה ביותר, כך שאם תעדיפו, תוכלו להשתמש בה כגלגל הצלה ראשוני. האופציה השנייה היא כמובן לנסות ולזהות מבין המלצות האתרים הרבות – מי ההמלצות הכנות והאמיתיות ביותר. בדקנו ומצאנו, שמרבית ההמלצות שהוכנסו על ידי אנשים שאכן ידוע לנו בוודאות בשמם ובתאריך הנופש הן ארוכות ומפורטות יותר, יודעות לתאר תרחישים או זוויות ראיה שאי אפשר היה לייבא בדרך מלאכותית. למה הכוונה? נתקלנו בממליצה על מתחם צימרים למשפחות בכנרת, שידעה לספר לפרטי פרטים על מרכיבי ארוחת הבוקר ואת התאורה ברחבת הבריכה כשמחשיך. אם נניח מארח היה מעיד על עצמו או מי מטעמו, ייתכן והתיאור שלו היה כולל יותר מילים "מפוצצות" או התמקדות בפרטים המרכזיים יותר שעושים את החופשה למושכת. דרך טובה נוספת באיתור צימרים מומלצים למשפחות, היא טווח התאריכים המופיע לצד ההמלצה. כמות המלצות גדולה הנדחסת בטווח של מספר ימים יכולה לגרום לכם להרים גבה. הרי לא כל אורח טורח להיכנס לאתר ולהוסיף המלצה כראות עיניו ואחרי תקופה "צוננת" יחסית של מספר חודשים בהם לא הועלו המלצות כלל, לפתע צצות חדשות כמו פרטיות אחרי הגשם. יחד עם זאת חשוב לציין, שמתחם צימר משפחתי המעוניין לשפר ולהשתפר, יתכן והוסיף כחלק מנהליו גם הבניה של בקשה אלקטרונית להמלצות או שפשוט ביקש מכל אורח להמליץ ובכך גדל המספר. הכל כמובן,

תלוי בנוסך ההמלצה.


בקתות הגן הקסום מתחם עם בריכה גדולה בישוב כלנית


והכי חשוב – תסמכו על הלב


והטיפ החשוב מכל שנוכל להציע לכם כדי לבדוק אמינות של המלצות על צימרים מומלצים למשפחות – היא האינטואיציה האישית שלכם. סמכו על תחושת הבטן ולכו איתה. אם המקום נראה לכם קסום ויפהפה, מכיל את כל מה שאתם צריכים ומשדר נועם ורוגע, אל תתמקדו בהמלצות כגורם המכריע ופשוט זרמו עם התחושה הטובה שקיבלתם כבר מהרגע הראשון. ובינינו? המלצות טובות ומפרגנות על אותו המקום הן רק הבונוס...

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים