מפלים ונהנים- רעיונות למסלולי טיולים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-02-2018
מפלים ונהנים- רעיונות למסלולי טיולים

כל הארץ נחלים נחלים...


יש לא מעט נחלים ומפלים בארצנו הקטנטונת שפשוט שווה לראות! 


אחד מהם הוא נחל כזיב המפורסם– מסלול נעים ונוח עם מים שזורמים כל השנה, נחל כזיב אחת מהאטרקציות ומסלולי הטיול המשפחתיים והמהנים ביותר. לנחל כזיב יש כניסות רבות משום שהוא עובר ביישובים רבים באזור, תוכלו לבחור את הכניסה שמתאימה לכם בהתאם ליכולת ההליכה שלכם במסלול, תוכלו גם להגיע ישירות לנחל עם מקומות מוצלים לפריסת מחצלת במים או שתעדיפו את מסלול ההליכה עד לנחל היפה.


אנחנו יודעים שגשם זה ברכה ושמחה, אבל לא ידענו עד כמה עד שלא נסענו בעצמנו לראות את העוצמות של מפל הבניאס המפורסם והעוצמתי! 

מפל הבניאס- ידוע בעוצמתו הרבה עד כדי פחד מסוים, כמויות מים אדירות זורמות במהירות, נופלות חזק אל התחתית ומתיזות לכל עבר- כך נוצרת תמונה יפהפה שצבועה בלבן ושטופה במים. 

עקב עוצמתו וחוזקו של המפל, ההגעה אליו פשוטה וניתנת גישה עד לגשר העץ המוביל את המסע בתוך השמורה ומעניק נקודת מבט מצוינת ממרפסת העץ שלו.


בין זריחה לשקיעה נוף פתוח עוצר נשימה הנשקף מהבריכה


להתפנק, להתחמם ולטייל


עוד נחל יפהפה וכיפי הנמצא בנהר הירדן הוא נחל שניר הידוע בכינוי "החצבאני". הנחל מתחיל את זרימתו באזור דרום לבנון ויורדת במורדות החרמון עד לחלקו הצפוני של עמק החולה, מי הנחל קרירים ונעימים בעיקר בימי קיץ לוהטים... ואם כבר החלטתם לקפוץ לחצבאני למה שלא תנוחו באחד מהצימרים למשפחות ברמת הגולן?


אחרי יום מתיש וארוך עם כל המשפחה לא נותר כוח לנסיעה חזור ארוכה, מומלץ ואף רצוי להישאר ללון בצימר משפחתי מפנק ולהירגע מהיום הסוער. 


אם יצאתם לנופש בעונת החורף חשוב לבדוק צימרים למשפחות עם בריכה מחוממת ונסביר זאת בקצרה. בעונת החורף הנחלים מוצפים ממי הגשמים שירדו מן השמיים ומתקבלת תמונה מקסימה וזורמת למדי של הנחלים והמפלים השונים בארץ, אמנם אין לנו הרבה ימי חורף אמיתי, כזה עם גשם שנמשך כמה שעות ולאורך שבועות, אבל הטמפרטורות שלנו צונחות מטה ובשעות הערב קר עד בלתי אפשרי לצאת החוצה, בצימרים למשפחות עם בריכה מחוממת תוכלו להשתכשך במי הבריכה החמימים גם כשהמעלות ירדו לספרות בודדות.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים