סדנאות לילדים ולהורים- נגרות, יצירה ועוד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-04-2018
סדנאות לילדים ולהורים- נגרות, יצירה ועוד

תוציאו את הילד שבכם לחופשי! מגוון סדנאות יצירה מרתקות, עבודות נגרות יפהפיות וחוויות כיפיות שלא תשכחו- כל המשפחה יוצאת לסדנת יצירה שממנה תחזרו עם שלל מובחר לקישוט הבית וגם עם כמה טיפים ל"עשה זאת בעצמך".


פסיפס בגשר הזיו


יצאתם לנופש משפחתי בצימרים למשפחות בגליל המערבי וחיפשתם פעילות בה תוכלו ליהנות כל המשפחה יחד? פעילות מהנה וחווייתית שבנוסף תצאו ממנה עם מזכרת יפה ומשגעת?! זה המקום! 

סדנת פסיפס ייחודית בגשר הזיו, כ-7 דקות בלבד מנהריה. בסדנה תלמדו כיצד לעבוד עם פסיפס, חיתוך והדבקת אבני הפסיפס. את המוצר אותו ברצונכם לקשט עליכם להביא מהבית וזאת בכדי שכל אחד יתן את הטעם האישי שלו על מוצר שכבר יצא משימוש בביתכם ועכשיו עליכם "להשמיש" אותו בחזרה.


גן וחיות


פינת חי מרתקת עם חיות יוצאות דופן ורחבת דשא ואזורי פיקניק מרהיבים לכל המשפחה.

על שפת הכנרת, בקיבוץ דגנה א', נמצא מתחם "גן וחיות", המתחם מציע בריכות מים יפיפיות בהם תמצאו מגוון עופות מים, כלובים מרווחים שם תמצאו קנגורו, תוכים מדברים, קופים, טווסים צבעוניים ומיוחדים, סוריקטות, צבים ענקיים ועוד. 

במתחם קיים גם אזור ספארי רחב שם תוכלו לטייל ולראות מקרוב שלל חיות דוגמת יעלים, צבאים, איילים ועוד. 

תוכלו להאכיל וללטף את החיות בפינת החי והליטוף של המקום ובנוסף ליהנות מאזור השעשועים, על ידו נמצא מתחם פיקניק רחב עם מדשאות מטופחות בו אפשר לפרוס מחצלת וליהנות משתיית כוס קפה ואכילת נשנושים.


סדנא לחריטה בעץ WOODTURNING


בישוב הקהילתי נופית, נמצא סטודיו וגלריה מקסימים ליצירת עבודות עץ מול נוף מהמם של הגליל המערבי. 

בסדנא זו תלמדו כיצד עובדים עם עץ, איך יוצרים יצירות, הכנת מזכרות הביתה וכמה טיפים לעבודה עצמית ופיתוח התחביב.

 הגעה לסדנא אינה מצריכה ידע מוקדם והכל ניתן ללמוד בסדנאות המגוונות לפי רמות למידה. תוכלו ליצור דברים נפלאים מעץ, קערות מיוחדות, קופסאות צבעוניות, כדים גדולים וגביעים מעוצבים על ידכם, הכל פרי דמיונכם ויצירתכם עם עזרה והכוונה מהמנחים המנוסים.


%@%@%p-8667x


ישנן מגוון סדנאות מרתקות ומעניינות בצפון, אתם צריכים למצוא צימר למשפחה ולחפש את הסדנא שהכי מתאימה לכם. כמובן שהסדנאות עולות מחיר השתתפות לכל אדם, אנו ממליצים לחפש צימרים זולים למשפחות וכך להשקיע את מרבית הכסף בסדנא איכותית שתשאיר לכם מזכרות הביתה וכמה טיפים ליצירות הבאות שלכם!


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים