7 רעיונות מדהימים למשחקי חצר בצימר עם הילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-07-2018
7 רעיונות מדהימים למשחקי חצר בצימר עם הילדים

כהורים, אתם גם מדריכי הטיולים, חברת ההסעות, המאבטחים ואיך לא – אמצעי הבידור באופן בלתי נמנע. הילדים הקטנים שלנו אמנם יהיו מוקסמים מהנופש, אך גם הם זקוקים למעט מקוריות ועניין כדי להמשיך בהתנהלות התקינה של הנופש. סגרתם צימרים למשפחות? הנה שבעה רעיונות שווים למשחקי חצר שישאירו את הילדים רגועים ונהנים בכל שלב:

1. מצא את המטמון

מה צריך? דף שייחתך לפתקים, עט וחטיף כפרס לסיום.

איך מפעילים? אחד ההורים מסיח את דעת הילדים, בעוד השני שותל פתקי רמזים ברחבי המתחם. הפתק הראשון יימסר לילדים ובאמצעותו הם יצטרכו לחשוב היכן נמצא הרמז הבא וכן הלאה.

 

2. מחבואים

מה צריך? יכולת ריצה קלילה וחוש הומור

איך מפעילים? צימרים בצפון למשפחותכוללים שלל עצים, שיחים, מבנים ורהיטים שניתן להתחבא מאחוריהם. מי שעומד מאחורי ומצדדי ומלפני... אתם יודעים את ההמשך...

 

3. שעשועי אוריגמי

מה צריך? דפים, מספריים ואפליקציית youtube

איך מפעילים? תנו לילדים לבחור סרטון הדגמה לצורה נבחרת ונסו להוציא תוצר דומה. 

4. אירובי מים

מה צריך? קצת יכולת גופנית, מוזיקה ובריכה

איך מפעילים? משמיעים שירים מהנים וקצביים שאתם והילדים אוהבים, מבצעים תנועות בתוך המים ומבקשים מהילדים לעקוב ולבצע יחד איתכם. ההנאה מובטחת.

  

5. נחש מי?

מה צריך? קצת דימיון בעיקר.

איך מפעילים? אחד המשתתפים מתנדב לעצום את עיניו או לסובב את גבו אל השאר. בשקט מופתי בוחרים יתר בני המשפחה נציג אחד שיטפח על גבו של המתנדב וישוב למקומו. על המתנדב כמובן לנחש מי.

 

6. 21

מה צריך? כדור משחק

איך מפעילים? צימרים למשפחות הם מקום נפלא לשעשוע ספונטני בחצר, כך שכל משחק כדור יכול לעבוד. ההמלצה שלנו היא מעגל התמסרות בכדור, כאשר מתנדב אחד נמצא באמצע ומנסה לתפוס את הכדור בעצמו. אם יצליח – יצא מהמעגל ובמקומו ייכנס מישהו אחר.


 

7.  קלפים

מה צריך? חבילת קלפים ופינת ישיבה מוצלת

איך מפעילים? מחלקים את החבילה באופן שווה למספר המשתתפים. מי שיש לו את הקלף הנמוך ביותר (2) מתחיל והוא מניח אותו באופן גלוי במרכז. על הבאים בתור להוסיף קלפים בסדר עולה, עד שלבסוף לאחד המשתתפים לא יהיו יותר אפשרויות והוא ייאלץ לאסוף אליו את הקופה. המטרה כמובן, היא להישאר ללא קלפים כלל.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים