ערב חג תחת כיפת השמיים: כל הסיבות לחגוג חגים בצימרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-05-2018
ערב חג תחת כיפת השמיים: כל הסיבות לחגוג חגים בצימרים

איזה חג לי יחיד ומיוחד לי


שבועות בפתח והנה זה שוב מתחיל: ניקיונות, בישולים, סידורים לחופש עם הילדים, מתנות לחג, בגדים לחג, כלים חלביים לחג... 


האמת היא שחגים הם עניין מהנה, אבל גם מתיש. אז למה לא להתארח אצל מישהו אחר? נכון, הבישולים עדיין עליכם. אבל הניקיון, הבילוי עם הילדים, ביטול הצורך בנסיעה באותו הערב... לגמרי על מישהו אחר!


למה לחגוג חגים בצימרים?


מבחר צימרים מומלצים למשפחות מזמינים אתכם הנופשים להתארח אצלם בחג וליהנות מאווירה שונה, חגיגית ומגוונת, כפי שאמורה להיווצר בכל ערב חג. העניין השונה והמיוחד ימשוך אחריו גם את שאר בני הבית ותוכלו להרגיש בקלות איך גם הילדים מתגייסים למלאכת סידור השולחן, הכנת הקינוחים והניקיון בסיום. והחלק הטוב ביותר הוא – אף אחד לא צריך לשטוף בסיום את הרצפה וללכת לישון אחרי כולם. 


לחגוג חגים בצימרים זאת אפשרות שיכולה להיות גם ספונטנית מאוד ומלווה בבני משפחה נוספים או חברים טובים שישמחו לבלות איתכם. ההתגייסות המשותפת תגרום לכולם לקחת חלק במאמץ המלחמתי, להשתתף בקניות ובהכנת האוכל, מבלי להעמיס את הכל רק על מארח אחד ויחיד. 


קיימים מתחמי צימרים זולים למשפחות הנמצאים ברחבי הצפון, מאפשרים גם שירותי קייטרינג כך שכלל לא תצטרכו אפילו לבשל!


אמנם יש חופש מבית הספר, אך ההורים הם אלו שזקוקים לחופש האמיתי! צימרים מומלצים למשפחות לחג הקרוב הם לא רק מקום התכנסות מתאים לערב החג, אלא חופשה של ממש. במקום לחשוב על הפעילות עם הילדודס בבוקר שלמחרת ולהשקיע את היום ללא מנוחה מספקת – תנו לילדים להתרוצץ ולשחק במים, בזמן שאתם נחים ונרגעים סוף סוף ביחד בפינת הישיבה הסמוכה. 


%@%@%p-23690x


מקומות פנויים אחרונים לחג – המלצות רותחות:


בקתות בגליל – מתחם צימרים זולים למשפחות, מקסים ויפהפה במושב אליפלט בין הכנרת לראש פינה. המתחם מציע 8 בקתות עץ איכותיות ונוחות באבזור מלא, מתחם חיצוני הכולל בריכת שחייה ענקית ואווירה כפרית מושלמת לשבועות.


בקתות אשר – שתי בקתות החולקות גן מלבלב ומקסים בלב הסביבה הירוקה הפראית של מושב דלתון. המתחם מציע אירוח ביתי מפנק ועמוס מכל טוב, בריכת שחייה חדישה ופינות מקסימות לערב רומנטי של גבינות ויין.


אביב הצפון – מעל נוף בראשיתי מופלא בגליל העליון, שוכן מתחם נופש מקסים ומושקע הכולל 5 סוויטות רומנטיות שמתאימות לזוגות בשילוב הילדים, עם מתחם גן גדול ומרשים, בריכה ענקית, פינוקים ומטעמים ביתיים ללא גבול. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים