מדוושים ביחד כל המשפחה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-03-2018
מדוושים ביחד כל המשפחה

אז אמרנו מסלולי אופניים שווים לכל המשפחה


אז הגעתם לצפון לחופשה משפחתית מפנקת ומגבשת?  וחיפשתם דרך לנצל כבר את הבוקר לפעילות משפחתית מלהיבה וספורטיבית הכוללת גם טבע משובח או אם קמתם בבוקר ותהיתם מה אפשר לעשות חוץ ממסלול רגלי או קפיצות ראש לבריכה יש לנו הצעה מגניבה וכיפית עבורכם – טיול אופניים משפחתי , מגוון מסלולים בדרגות קושי שונות , וגם פתרונות אם אין לכולכם אופניים. להשלמת החופשה המשפחתית נוכל להציע לכם גם מגוון רחב של צימרים זולים למשפחות במחירים נוחים לכל כיס כדי שחווית הגיבוש והביחד תהיה מושלמת.


אז אספנו כמה מסלולים קלים לכל המשפחה וגם אחד ברמת קושי בינונית למשפחות ספורטיביות במיוחד:


מסלול סובב כנרת

את המסלול נתחיל בקיבוץ מעגן, משם נרכב לכיוון שיזף-רותם לאורך כביש 92, כרגע מדובר במסלול של 6.5 ק"מ שהכשירו, היתרון של המסלול הוא שהוא סלול באספלט ולכן נוח וקל לרכיבה, ובנוסף הוא סביב הכנרת ועובר בחופיה כך שאפשר לרחוץ ולהתרענן בדרך, חוויה משפחתית מדהימה.

דרגת קושי: קלה


מסלול אופניים נחל שניר

מדובר במסלול אופניים קליל של כ-6 ק"מ שמשלב נופים מרהיבים ויפים ונחל שזורם ושוצף, המסלול מתחיל בבית הלל ועובר בין עצים ופרדסים, ניתן ליהנות מריחות הפרי ונופי ההרים של מצוק רמים ורכס הרי החרמון, בדרך תוכלו לעצור בפינות מוצלות ונעימות תמשיכו ברכיבה נעימה עד שתשמעו את קולות המים הזורמים של נחל שניר- החצבאני, הנסיעה לאורך הנחל היא חוויה אדירה ניתן גם לעצור לשכשך את הרגליים ולהתרענן , תפגשו  טבע ירוק , ציפורים , ועוד בע"ח אם תהיו שקטים. ואם אתם כבר בצפון הארץ כמובן שלא כדאי לכם לוותר על לינה בצימרים למשפחות בגליל העליון , בטוחים שיהיה מדובר בחוויה משפחתית חלומית ומשולמת.

דרגת קושי: קלה


בריכה מקורה ומחוממת גקוזי ספא וסאונה בבוסתן בכפר


ראש הנקרה

מסלול מהמם מול חוף הים, לאורך טיילת ששימשה פעם את הצבא לפטרולים, מסלול סלול עד חוף אכזיב , ניתן להמשיך גם דרך הבננה ביץ עד החופים בשבי ציון. תוכלו ליהנות בדרך מבריכות ולגונות בפארק לאומי אכזיב , שתצאו מראש הנקרה תבחינו מקו החוף באיים הקטנים של ראש הנקרה. מסלול יפה שיש הרבה מה לראות בו, ולהשלמת החוויה המשפחתית נשמח להציע לכם גם מגוון רחב של צימרים למשפחות בגליל המערבי, חופשה שתהיה בלתי נשכחת עבורכם ועבור הילדים שלכם.

דרגת קושי: קלה


שביל אופניים סובב גלבוע

מסלול זה הוא מסלול לרוכבים מנוסים יותר כייון שהוא מסלול ארוך, הוא מסלול מעגלי של 30 ק"מ מתחיל בסקי גלבוע ועובר דרך נחלים, בריכות דגים , פארק המעיינות הקסום ושטחים חקלאיים. במהלך המסלול תעברו בחניונים ובהרבה נקודות עניין , שילוב מצוין של טבע וספורט.

דרגת קושי: בינונית


כמובן בכל אחד מהמסלולים יש בקרבת מקום חברות המשכירות אופניים וציוד, כולל קסדות, כיסאות תינוק ועוד. חלק מהחברות גם יארגנו עבורכם את הטיול והחוויה המשפחתית המיוחדת , קצת לצאת מהשגרה פעילות משפחתית קצת מחוץ לקופסא. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים