הסייל המוטרף של אמצע השבוע: צימרים במבצע

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-06-2017
הסייל המוטרף של אמצע השבוע: צימרים במבצע

אין דבר מהנה יותר מלצאת לחופשה ספונטנית עם כל המשפחה ועוד באמצע השבוע! אבל כנראה הדבר היחידי שעלול לעצור אתכם מספונטניות יתר מתפרצת שכזו הוא המחיר. עולם הנופש שבצפון מזמין אתכם להפסיק לדאוג ולהתחיל ליהנות ממגוון צימרים במבצע שתוכלו להזמין כבר עכשיו ולחסוך המון במחיר ביחס לעלות המתייקרת לקראת הסופ"ש. זוהי ההזדמנות שלכם ליהנות ממתחם צימרים למשפחות שלא יתפשר על כלום בחוויה שלכם, אלא פשוט יוזיל במחיר. פשוט לחטוף ולהתחיל בהנאה.


המלצות עבור צימרים במבצע לאמצע השבוע


בתי החלומות של משפחת פלג – הצימרים האהובים והמפורסמים ממושב אמירים שבגליל העליון נחשבים לחופשה מבוקשת מאוד ועל כן מחירה בהתאם. אך בסוד, משפחת פלג תגלה לכם שבאמצע השבוע לילה נמכר כאן ב-500 ₪ בלבד! המחיר כולל שהות חלומית בבקתה טבעית ונושמת המשקיפה לצמחייה הירוקה שבחוץ ומבחר מקומות לטייל בהם בסביבה.

על הצוק – טבע שקט ויפהפה ניצב כאן מכל בקתה וכמובן מבריכת השחייה החלומית. כאן תמצאו 5 צימרים במבצע – כל אחד מהם בעלות של 700 ₪ בלבד וכולל המון מרחב, פינות ברביקיו, ג'קוזי ספא, מרחב נפלא לילדים והמון אטרקציות במרחק נסיעה קצר ביותר.

אור השחר – גם כאן החגיגה נמשכת בתשלום של 750 שקלים ללילה. כאן מדובר בשלושה צימרים עם בריכהמפנקת במיוחד לקיץ, עיצוב עץ כפרי ומעודן, המון צמחייה ואווירה רומנטית. כמו קודמו שהוזכר בפסקה הקודמת גם המקום הזה שוכן בצמוד לאטרקציות משפחתיות בלי סוף.


הבריכה והמתחם באור השחר במושב גורן


נוגעים בשמיים – אם אתם מחפשים צימרים עם בריכה מול הנוף המושלם ביותר בצפון, הכירו את המקום המושלם עבורכם. 4 סוויטות אבן מפנקות שוכנות כאן, תלויות מעל חבלי הנוף הפנוראמיים המרהיבים של הגליל, עם בריכת שחייה מחוממת וג'קוזי ספא זרמים. והמחיר? 650 ₪ ללילה.

הבית בקצה הנוף – ממשיכים עם עוד מתחם צימרים במבצע, הכולל הפעם שני יחידות נופש מפוארות למדי, הצופות בקו ראשון אל מיטב נופי הגליל העליון ומסביבן יער מרהיב לטיולים. במקום מסעדה חלבית היושבת על צלע הר. יחידת צימר יער נמכרת ב-650 ₪ ללילה בלבד.


כיצד להשיג מבצעים גם לסופ"ש?


כאמור, לא צריך להפוך את האינטרנט רק כדי לאתר מבצע טוב. אפשר למצוא צימרים ברמת הגולן, בכנרת או אזורי הגליל באותה הדרך ועם הרבה פחות מאמץ. הספונטניים שביניכם ישמחו על השגת צימרים למשפחות מעכשיו לעכשיו במבצעי הדקה ה-90 בהם ניתנים לאורחים עשרה עד עשרים אחוזי הנחה. המזמינים לילה נוסף ייהנו משהות ארוכה יותר אך במחיר מופחת – חצי מחיר על הלילה השני, בעיקר בימי אמצע השבוע. וכמובן, אם אתם ספונטניים ומעוניינים בסופ"ש ארוך בצימר, בוודאי תשמחו לשמוע שמקומות שנותרו פנויים יזמינו אתכם להגיע במחיר מוזל וליהנות בדיוק מאותם הדברים. כדי להצליח לדייק בקבלת ההטבה, עליכם לבצע הזמנה ביום רביעי – יממה אחת לפני כניסת תעריפי הסופ"ש. ימי אמצע השבוע נחשבים עדיפים הרבה יותר מבחינת המחירים, אך רבים עדיין מתעקשים על הסופ"ש כאופציה נוחה יותר. אנו מאמינים שלא צריך להקצות דווקא את הזמן השקט והפנוי שלכם לטובת חופשה, אלא לפנות לה מלכתחילה זמן אישי וקסום משלה. אז תרימו טלפון לבוס, תאמו לכם יומיים או שלושה של חופש וצאו להרפתקה בארץ הצפון עם מיטב צימרים במבצע ובמחירים הכי אטרקטיביים שיש!

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים