בתי נופש VS צימרים: האם זה באמת אותו הדבר?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-06-2019
בתי נופש VS צימרים: האם זה באמת אותו הדבר?

אפשרויות הנופש בצפון רק הולכות וגדלות משנה לשנה והפעם, שנת 2019, אפשר לקבל בתופים ובמחולות את הלהיט התורן החדש – בתי נופש למשפחות!


מה זה בכלל ובמה זה שונה מהצימרים?


האמת היא שאין שוני משמעותי. בית נופש מוגדר ככל צימר שלמעשה משלב בתוכו אופציות ביתיות יותר, מה שלא בטוח קיים בצימר. כמו למשל מטבח גדול לבישולים, סביבה פרטית יותר, אבזור עשיר יותר וכד'. ברמת הרעיון, אפשר לומר שבתי נופש שונים בעיקר באווירה שהם מייצרים. מעין תחושה ביתית נעימה כזו, שאפשר לחוש בה מאוד בנוח. 


הסטנדרט של בתי נופש למשפחות צריך להיות גבוה מאוד. בעבר מה שהיה מכונה בית נופש או מלונית, הוא חדרים באיכות ירודה ותנאי שירות בסיסיים מאוד. אורחים שהסתפקו במועט מבחינה תקציבית אך לא זכו לשום מסגרת אירוח ששווה את מה ששולם. וכך המוניטין של בתי הנופש דכך לאורך השנים והעלה את הצימרים על נס הדגל. בייחוד אלה שפונים למשפחות עם בריכה פרטית וטרמפולינה או מתקני שעשועים. 


לכן כיום בית נופש שרוצה להשיב אליו את הקהל חייב לייצר רמה גבוהה ואקסקלוסיבית, תחושה מחבקת ומשפחתית גם ברמת הניקיון והשירות. מקומות אלה הם צימרים לכל דבר, שפשוט מציעים יותר פונקציונליות מאחרים. הם יהיו גדולים מבחינת שטחי הפנים והחוץ ולרוב מבודדים, מה שיאפשר לכם ליהנות עם הילדים בראש שקט ולנצל באין מפריע את כל אפשרויות המקום. 


הצעות לבתי נופש משפחתיים בצפון


סוויטה נוף לגליל – נתחיל מהסוף. יש כאן בריכה עם נוף היסטרי וגם ג'קוזי ספא כדי שחס וחלילה לא תצאו מכאן עם שריר תפוס. מתחם הפנים היוקרתי בעיצוב מודרני מציע מטבח ופינת אכילה גדולים, סלון משפחתי פרקטי שניתן להסב ללינה של הילדים וחדר שינה עם גישה ישירה לבריכה.

אחוזת אלישבע – בית נופש יפהפה בלב מטעי זית ואבוקדו. המקום מכיל 6 חדרי שינה בעלי מפרט טכני מעט שונה זה מזה, לכולם נוף יפה אל עבר המטעים ומתחמים משותפים הכוללים לובי-ספא עם ג'קוזי ספא ענק, סאונה יבשה, חדר טיפולים ולאונג', בריכת שחייה מבוססת על מלחים ומינרליים ללא כלור (מתאים לרגישים!), מתחם ארוחות מפואר ופינות ישיבה בהמוניהן.

קאזה מוזס – מתחם יוקרתי מרשים הכולל 7 חדרי שינה עם מטבח גדול, שני סלונים ומתחם חוץ מושקע הכולל בריכת שחייה ולאונג' ישיבה חיצוני, ג'קוזי ספא, אזור ברביקיו עם פרגולת אכילה ושולחן אוכל ענקי, מתקני שעשועים לילדים ורמת ניקיון מהגבוהות בצפון.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים