המדריך לטרמפיסט בגליל

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-03-2019
המדריך לטרמפיסט בגליל

שעה, שעה שאתם מחפשים את הים. או הנחל. או הצימר. ופתאום אתם מבינים שהצפון הוא לא כל כך קטן כפי שהוא מופיע במפה ובין ישוב לישוב בכל זאת יש חתיכת דרך לעבור. אלא שהגודל והמרחבים, הם שהופכים את הגליל לאזור כה פורה ומיוחד. כאן תוכלו למצוא הרבה מאוד מסלולי טיול, אטרקציות, מסעדות, טבע שוקק חיים, אזורי שופינג שווים, אתרים היסטוריים וכמובן מלאי אינסופי של צימרים למשפחות בגליל החל מבקתות העץ הכפריות והצנועות ועד מתחמי היוקרה הנוצצים עם הבריכה הפרטית. אז מה ההבדל בין הגליל העליון, התחתון והמערבי ולמי הכי כדאי להגיע? 

הנחלים והמסעדות הכי אהובים: הגליל העליון


אם תניחו את האצבע שלכם על החלק הצפוני ביותר במדינה, תראו שהוא גובל באזור החרמון מימין ושהעיר הקרובה ביותר היא קריית שמונה. הגליל העליון נחשב לאזור הכי פופולרי ואהוב לטיולים ומופעלות בו הכי הרבה אטרקציות, מה שהופך אותו למוקד משיכה של כל מי שמחפש צימרים בצפון. אפשר לטייל בבניאס ולשכשך במים הצלולים של נחל דן, ליהנות מנחל עיון ומרכז קנדה המטולאים ולסייר בתפר שבין צפת לראש פינה על שלל מסעדותיו המשובחות, לדהור מעלה עם הטרקטורון עד למצפור הרי נפתלי ולרדת מטה אל אגמון החולה. מתאים מאוד לכל משפחה בעיקר בגלל הצימרים שמציעים חופשה זולה בתנאים מפנקים, בריכה והמון מרחבים פתוחים.

בין ההר לים ומרכזי הבילוי: הגליל המערבי


את הגליל המערבי שנמתח מחיפה ועד ההרים הירוקים של אזור בית ג'ן וישוב אביבים תשמחו לפגוש בעיקר כשאתם רוצים לשלב בין צימרים בצפון והמון פעילויות חוץ. כאן כדאי להגיע לרצועת חופי אכזיב, נחל כזיב, הגעתון, מצודת יחיעם, מערת קשת ופארק גורן. השילוב בין יערות עתיקים לים הופך לנוף המושלם עבור החופשה שלכם ואם תרצו גם פעילויות ילדים תוכלו ליהנות מיום טיול בירכא, חיפה או נהריה. 

נופי בראשית והיסטוריה מפוארת: הגליל התחתון


הגליל התחתון שיושב בחלקה המערבי של הכנרת ועולה מעלה עד כרמיאל, מתאים לשוחרי טבע אמיתיים, למי שמחפש לראות עדרי סוסים פראיים, אתרים היסטוריים מסקרנים וסיפורי מקום מתקופת החשמונאים, שלמה המלך והצדיקים הגדולים. כאן תמצאו צימרים למשפחות בגליל שמתאפיינים באירוח כפרי סולידי ושקט הרבה יותר עם מחירים נוחים ואירוח לבבי. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים