יאסו! 4 צימרים שלוקחים השראה אמיתית מיוון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-08-2019
יאסו! 4 צימרים שלוקחים השראה אמיתית מיוון

לא שיש לנו אינטרס להפוך למיקונוס או כרתים בקרוב, אבל גם בישראל ניתן למצוא לא מעט מתחמי נופש שנבנו בהשראת יוון בעלת הגג השטוח והלוק הים תיכוני, בתי הכפר הלבנים והים הכחול. אם אין לכם אפשרות בקרוב לצאת מהארץ עם הילדים לחופשה בחו"ל, אנחנו מאמינים שהמקומות הבאים יוכלו לספק לכם תחליף טוב, בטח אם אתם מחפשים צימרים למשפחות עם בריכה פרטית ורוצים ליהנות מזה כמו קינגים אמיתיים.

הצימרים יכולים לפנק, אבל לא להתחרות במחיר


יוון היא ארץ האיים, הנופים, הים וגם ההכל כלול. המחיר הנמוך והקרבה לישראל היא מה שהופכת את יוון לכל כך אטרקטיבית למשפחות. הצימרים בישראל לעומתם, סובלים ממגמה בעייתית – אין לצימר פרטי שום אפשרות לקחת מחיר זול מאוד למשפחה בשל ההוצאות הגבוהות, בייחוד בכל מה שנמדד בתחזוקת הבריכה וכמות המזון. למרות זאת, צימרים למשפחות עם בריכה פרטית שממוקמים בעיקר באזור הגליל יספקו לכם אווירה דומה ולא יתפשרו על השירות האדיב שתקבלו. בטח שלא על הבילוי במתחם הבריכה.

צימרים למשפחות עם בריכה פרטית בהשראה יוונית


דורנס – חופשה יפה ואלגנטית שתתאים לזוגות ומשפחות קטנות (עד 2 ילדים). העיצוב הפנימי במראה אקלקטי זוהר, שומר על ספייס נעים ומוטיב שנע בין כפרי-קלאסי למודרני עדכני. בחוץ ניצבת בריכת שחייה גדולה ומהנה, עם במת שיזוף מיוחדת כך שתוכלו לשכב בתוך המים ולא ללכת ולחזור בכל פעם שאתם רוצים לנוח ולתפוס צבע.

%@%@%p-16324x

הזוהר הצפוני אורורה – לסוויטה הפרטית והמיוחדת הזו יש תחושה של סוויטה VIP במלון גדול, רק שהיא מגיעה לבד, בלי אורחים אחרים וטרולי שמרעיש במסדרון, עם בריכה ששמורה רק לבני המשפחה שסגרו את הסוויטה ולצידה שטח גן מרווח עם גישה החוצה, לחלקת כורכר טבעית מול הנוף. 

סוויטת W  והנה המקום שהכי מזכיר את הוילות היווניות על החוף, אך מעוצבת כפי שמתחמי צימרים למשפחות עם בריכה פרטית ברמת 5 כוכבים צריכים להיות מעוצבים: גדול, אלגנטי ומושקע עד הפרטים הקטנים. תוכלו לקפוץ לבריכה בכל שעה שתרצו, לבלות בג'קוזי ספא, לאכול ארוחות שחיתות ובעיקר להצטלם כדי להשוויץ ברמת היוקרה שאתם מבלים בה כעת.

וילות לב החורש – ולקינוח, 3 צימרים למשפחות עם בריכה פרטית לכל אחד שמכילים מספר חדרים גדול, מטבח וסלון מאובזרים קומפלט וכמובן מתחם חוץ ענק עם בריכה ענקית, כמו שיוון בטוח הייתה מספקת לכם. כל וילה מכילה בנוסף פינת ברביקיו, שולחן סנוקר והוקי אוויר כדי שהילדים ימשיכו ליהנות ואתם תמשיכו לנוח. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים