4 צימרים שווים לחופשה ביום העצמאות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-05-2019
4 צימרים שווים לחופשה ביום העצמאות

יום העצמאות הוא היום שלנו לאהוב מחדש את המדינה וליהנות מדברים כחולבן. ומה ישראלי יותר ממשפחה מאושרת סביב השולחן, ממנגל עתיר ניחוחות לצד הבריכה המפנקת ונוף בראשית מדהים שמסגיר כמה אנחנו קטנים, אבל עדיין מוקפים בטבע ומקומות מעניינים לבקר בהם. לקראת החג השמח ביותר בשנה, ליקטנו ארבעה צימרים למשפחות בגוון לבן על בריכה כחולה עם אזור ברביקיו שווה ואווירה כפרית אהובה וטובה לחגוג בה עם כל המשפחה. מהרו להזמין!


אחוזת לאטה – הפסטורלית והמתוקתקת מול נופי מושב גורן


לא מעט צימרים בצפון למשפחות לובשים כחול-לבן כל השנה ובאחוזת לאטה מוגשם הרעיון הזה באופן המושלם. 3 צימרים גדולים ומטופחים מחכים לכם כאן, מעוטרים ברקע לבן וריהוט איכותי. בחוץ ניצבת בריכת השחייה המפנקת מול נוף גלילי ירוק ולצידה ג'קוזי ספא זרמים. באזור נפרד ממתין לכם מתקן ברביקיו מקצועי מאבן ולצידו פינת אוכל משפחתית גדולה.


פעמוני הגליל – עצמאות כחול לבן במושב דלתון


לכולנו יש חיבה מיוחדת לאזור הגליל העליון, אך כשמדובר במתחם צימרים למשפחותשבו חברות שתי יחידות נופש בלבד (הזדמנות לקחת את שניהן ולסגור לעצמכם מתחם פרטי) פלוס בריכה וספא וסביבה מזמינה לטיולים, אין באמת סיבה להישאר בבית. שתי בקתות עץ לבן גדולות ומשובחות עם חדר ילדים נפרד, מתחם ברביקיו צמוד ובריכה עם גדר היקפית התורמת לפרטיות וגם למניעת התרוצצות של הילדים בקרבת המים.


אחוזה בנוף – צהריים בשרי מול נוף פנורמי בדובב


אם אתם רוצים לראות את נופי "הארץ הטובה" ממקום פתוח ושקט, אחוזה בנוף היא המקום שלכם. 5 יחידות עץ מקסימות בעיצוב אותנטי ממתינות לכם כאן, כאשר לכולן חצר גדולה ומשותפת מלאה פינות ישיבה, ספסלי נדנדה ונוף מכל כיוון. לצד הבריכה החיצונית המדליקה תיהנו גם ממתחם הברביקיו המשובח וסאונה יבשה, כאשר לרשותכם עומד מטבח חיצוני גדול ומאובזר עם מקרר, כיריים גז + תנור, מיקרוגל, כיור ושולחן אוכל נוסף.


אצלנו בחצר – אווירה כפרית נפלאה במושב צוריאל


מקום ירוק להפליא ומטופח במיוחד, מתחם צימרים בצפון למשפחות שמחפשות מרגוע והזדמנות לקצת חופש ושלווה, הרחק מהיר. המתחם היפהפה מציע 8 יחידות נופש הנחלקות למשפחתיות, זוגיות ויחידת אבן הבנויה בסגנון עתיק. אווירה כפרית נפלאה הכוללת מרבדי דשא גדולים ומדהימים – אידיאלי לילדים, מתקן בקביקיו אבן מקצועי וכמובן – בריכת שחייה גדולה ומהנה המשקיפה לנוף פנורמי יפהפה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים