פינוקים משפחתיים טעימים: אטרקציות אוכל בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-04-2019
פינוקים משפחתיים טעימים: אטרקציות אוכל בצפון

במקום להסתפק שוב במסעדה סמוכה לצימר, אתם יכולים להפוך את חוויית הטעם להרבה יותר מקורית עם שלל סדנאות, סיורים, טעימות ומפגש עם עולמות וסגנונות מזון שלא הכרתם. עבור הילדים מדובר בחווייה מסקרנת – הם צופים בתהליך האוכל או יכולים לבחור מה כדאי לטעום ומה פחות קורץ לעין ועבורכם המבוגרים, מדובר בתענוג כיפי ומאושר. אז אם חשקה נפשכם במפגש מקומי עם מאכלים, טעמים וניחוחות שרואים רק בתוכניות הבישול, כל שעליכם לעשות הוא להניע ולהגיע:

מפעל השוקולד המשובח דה-קרינה


ממפעל שוקולד ביתי קטן בארגנטינה למוצר פרימיום משובח שעשה עלייה. זהו בגדול הסיפור של קרינה, שוקולטיירית שהיא נצר לשושלת שוקולטיירים ארוכה שהביאה לרמת הגולן שילוב בין טכניקות הכנה מסורתיות ושיטות מודרניות להכנת מתוקי בוטיק. מומלץ בחום עבור כל מי שמחפש צימרים למשפחות ברמת הגולן ומעוניין באטרקציית אוכל מעניינת. במקום נמצאים חנות רכישה של מבחר שוקולדי גורמה ארוזים נפלא וטעימים עוד יותר, בית קפה שוקולד המגיש מנות מתוקות ומיוחדות, מרכז מבקרים חווייתי שבו ניתן לצפות בתהליך ייצור והכנת השוקולד מקרוב ובנוסף סדנת יצירה להכנת שוקולד מחומרי גלם איכותיים, מילויים, תוספות וכל מה שצריך כדי לייצר שוקולד אישי בעצמכם.

צפת העתיקה


בזמן שכל מסעדה ומתחם צימרים בצפון מנפנפים לכם בגורמה ונפטרים מספר המתכונים של סבתא, נדמה שדווקא צפת אוספת אליה את הרסיסים של מה שנותר מהביתיות, האותנטיות, התבשילים שנחים לבישול איטי בסיר, האוכל היהודי אפוף הקסם המסתורי והטעמים הנוסטלגיים שמתפשטים בחך וגורמים ללב להתרחב. בין סמטאות העיר המיוחדות ניתן למצוא לא מעט מסעדות, דוכני בוטיק קטנים ואוכל יהודי עתיק לשבת שיספקו לכם אטרקציה טעימה במלוא מובן המילה. מפריקסה שנחשב לאחד המפורסמים בעיר דרך דג מלוח ומרק מנחם ועד אוכל גלילי בשרי אתני, הכל חי ותוסס וממלא את הבטן עם המון אהבה. 

הכפר הצ'רכסי ריחאניה


קומץ של 5000 אנשים בסך הכל התיישב בציון לפני קרוב למאתיים שנים ועקבות מוצאו טושטשו. לכן אם אתם מחפשים אירוח צימרים בצפון בתוספת קולינריה אחרת, נדירה ושונה, אין ספק שכאן תוכלו למצוא מטבח עדתי מעניין למדי, עם זיקה למוצא מהרי הקווקז ושילובים קטנים בין המטבח הערבי לגלילי. מנות אותנטיות כמו קולאק, חלוז' וצ'רוק יגרמו לכם לא להפסיק לאכול ובהחלט גם הקטנטנים ימצאו כאן לא מעט דברים טעימים. ככה זה כשהאוכל מקושט, האווירה ייחודית והטעמים מפילים אתכם מהכיסא בכל ביס. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים