צימרים מומלצים למשפחות לקיץ 2017

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-06-2017
צימרים מומלצים למשפחות לקיץ 2017

החופש הגדול כבר כמעט כאן ובקרוב יישמע בבתי הספר הצלצול של סיום יום הלימודים האחרון. כבר יש לכם תכנונים ליום שאחריו? אם אתם עדיין לא בטוחים בנוגע לפעילויות המשפחתיות שלכם, נשמח להציע מגוון צימרים מומלצים למשפחות בהם תוכלו להתארח, לנוח, להתפנק כיד המלך ובעיקר להשלים הרבה זמן של בילוי ואהבה יחד עם כל המשפחה. אז מי המומלצים ביותר אתם שואלים? אספנו את המצטיינים של הקיץ הקרוב. שימו לב – מהרו להזמין, המקומות אוזלים.


הפייבוריטים: צימרים מומלצים למשפחות לחופש הגדול


רמות מעל הכנרת – כמה כיף למצוא מקומות כאלה ציוריים, מושקעים ועם נוף מרהיב לכנרת! מתחם נופש ססגוני סמוך מאוד לחופי הכנרת, הכולל ארבע צימרים למשפחות עם בריכהמרכזית יפה, ג'קוזי ספא זרמים, סאונה יבשה, שלל ערסלים והמון צמחייה ושטחי גן נעימים לבלות בהם. חוץ מהמקום המקסים והמשובח, גם ישנה חשיבות ללוקיישן המצטיין: כיאה למגוון צימרים למשפחות ברמת הגולן, זוכה רמות מעל הכנרת להוות פיתרון מעולה למטיילים ולחובבי האטרקציות, המעוניינים לשלב בין חופי הכנרת לבין כל פעילויות רמת הגולן, אתרי התיירות, מסלולי הטיול ואטרקציות השטח המלהיבות.

אחוזת השף – מקום חדש ומרהיב שיגרום לכם לפלוט "וואו" כבר מהרגע הראשון! מדובר במתחם צימרים מומלצים למשפחות שפותח את שעריו לראשונה הקיץ הזה ומזמין אתכם לחוויית אירוח מדהימה של הורים וילדים הכוללת מתחם בריכה עצום וכריזמטי בו ניתן לבלות שעות על גבי שעות, שבע סוויטות חדשניות ומפוארות במיוחד, חדר פלייסטיישן מיוחד, סלון מרהיב, מטבח ענק ושירות ייחודי לכל אורחי האחוזה. ואם בכל זאת תהיו מעוניינים לצאת ולראות קצת את מה שקורה מסביב, דעו שאתם נמצאים בלב ליבו של הגליל המערבי, שופע אטרקציות השטח, מסלולי הטיול, אתרי התיירות ומתחמי הבילוי מן הטובים והמובילים בצפון כולו!

סוויטות בשיא הנוף – ואם אתם מחפשים צימרים זולים למשפחות אך לא פחות איכותיים, אתם מוזמנים לכאן, אל נופי הגליל התחתון ובתוכם מתחם נופש מודרני מעוצב וחדשני, הכולל שתי סוויטות משפחתיות מעוצבות ומרגיעות עם בריכת שחייה מרכזית גדולה, נוף פנורמי מכל עבר והמון פינות ישיבה. גם כאן ניתן ליהנות מחוויית מיקום מצטיינת, כאשר המתחם, בכפר חנניה, ממוקם על קו התפר שבין הכנרת והגליל כך שניתן ליהנות משני העולמות גם יחד. אתרים מיוחדים, מסלולי טיול, אטרקציות וכמובן חופים מדהימים מחכים לכם כאן ללא הגבלה.


מול הנוף, באווירה מיוחדת


הבריכה בנועם בגליל בישוב פקיעין הטובלת בנוף הירוק


נועם בגליל – ועוד מתחם צימרים מומלצים למשפחות שממש כדאי להכיר לפני שייחטף, הוא זה. במושב פקיעין החדשה, מול נופים וטבע מטריפים וממכרים, ניצב מתחם נופש ידידותי במיוחד למשפחות עם ילדים בגרסה הכפרית הישנה והטובה: 2 בקתות עץ יפהפיות וסוויטת אבן מעוצבת מהווים את מרקם החופשה הנוכחי, כאשר לכולם מצפה בריכת שחייה גדולה ולצידה שירות מן הטובים והמשובחים שידע הצפון מאודו. אם תהיו מעוניינים לטייל בסביבה, ישנן כאמור אופציות רבות ובהחלט מומלץ להתייעץ עם המארחים על מנת להתמקד במה שמתאים לכם באופן אישי.

אביב הצפון – וסיום, אחד ממתחמי הנופש המהנים והמסקרנים ביותר בסביבה הכולל צימרים מומלצים למשפחות. אביב הצפון הוא אטרקציה חלומית בפני עצמו, הממוקם בכפר הדרוזי סאג'ור ובו תזכו לאירוח מלכים כפי שרק העדה הדרוזית יודעת לספק. 5 סוויטות ניצבות כאן, לצד מתחם בריכה מרהיב, נוף מדהים ומתחם אירועים מפנק שבו תוכלו לבצע כל פעילות משפחתית החל מסרט ועד ערב ריקודים מדליק לכל הגילאים!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים