נופים מדהימים - חוויה עוצמתית לילדים וגם להורים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-02-2019
נופים מדהימים - חוויה עוצמתית לילדים וגם להורים

למעלה מ-90% מהאנשים שיש להם "בקשות מיוחדות" מהצימר דורשים שיהיה לו נוף יפה.


כבר התרגלנו לשמוע את ה"כן, בטח!" של המלונאי שמבטיח חדר סופר דופר עם נוף הישר לבריכה ושולח אותנו הישר אל החדר עם הנוף לפחים ואנחנו בהחלט מעדיפים מקום שיש בו תצפית פתוחה וייחודית של טבע, מאשר מקום שמסתפק בשדה ראיה קטן מאוד.

אז למה כל כך הרבה משפחות רואות בצימרים בעלי הנוף כמתחמי אטרקציות בצפוןשל ממש? הסיבה הראשונה היא רוגע. נוף פתוח ושקט יכול להשרות הרבה נחת ושלווה ולחבר אותנו בחזרה לשורשים, לטבעיות ולפשטות. נוף נקשר בין היתר גם בבריאות, כאשר מקובל להתייחס לאוויר ההרים הנקי כפותר בעיות נשימה ולקור העז בחורף (בייחוד במקומות גבוהים יותר באזור צפון) כדוחה חיידקים אוטומטי. הנוף הוא גם בעל אלמנט בריאותי נפשי חזק מאוד ויש בו מן היכולת לשכך לחצים ולייצר הרבה מאוד כוחות נפשיים והשראה. מכיוון שהדברים הללו נכונים לכל גיל, אין מתאימה יותר מחופשה עם נוף יפה להורים ולילדים. באזורי הצפון השונים ניתן למצוא שפע צימרים זולים למשפחות הניצבים מול נוף פתוח ומרהיב שאפשר ללמד דרכו המון דברים. הורים רבים נהנים לתאר את המראה הנשקף מהחלון או הבריכה, לספור עצים ועננים, לבהות בציפורים ולחפש פריטים נסתרים בתוך תמונת הנוף המקסימה. 

מתחמי צימרים מומלצים עם נוף למשפחות


אביב הצפון, סאג'ור – בכפר הדרוזי הרם והירוק אפשר להשקיף על נוף פנורמי עוצר נשימה שנשקף מכל פינה במתחם הגן. אפשר כמעט להושיט יד ולגעת בקצה ההרים ולנשום אוויר נקי ופתוח לרווחה. למתחם 5 צימרים זולים למשפחות הכוללים ג'קוזי ספא זרמים ובריכת שחייה ענקית, חצר רחבת ידיים ואירוח משובח.

לה בריזה, אלקוש – לאן שלא תסתכלו תגלו נוף ועוד נוף. הרים גליליים וגגות המושבים הסמוכים מקיפים אתכם ללא שום הפרעה ומייצרים המון גורמי סקרנות בקרב הילדים. זה גם הזמן שלכם, ההורים, לנוח ולהתפנק קצת בסביבה כפרית ירוקה ופתוחה כפי שמזמן לא עשיתם.

לוין נוף מרהיב, אמירים – המקום כולל שם מחייב ובהחלט עומד במילתו. כאן יש 9 צימרים מרהיבים למשפחות שנמצאים על הגובה, כאשר כל הכנרת, עמק החולה, עמק הירדן והרי הגולן פרושים מסביבכם. בהחלט שווה להוציא את כולם עם תה ועוגיות גם לתצפית לילה מהפנטת, בה תראו את כל הכוכבים ללא אבק וזיהום ותוכלו להביע משאלות...

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים