עוד פעם חופש?! דברים חדשים שאפשר לעשות עם הילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-09-2018
עוד פעם חופש?! דברים חדשים שאפשר לעשות עם הילדים

החופש הגדול נגמר אבל חופשת החגים רק מתחילה וההורים חיוורים. לאן הפעם? מה עוד נעשה? כיצד אפשר לגרום לילדים להתעניין ולבלות אבל מבלי לרוקן את הכיס? הפתרונות לפניכם:

יצירתיות היא שם המשחק


תחקיר אוריגמי – זוכרים את אמנות קיפולי הנייר היפנית שאהבנו כשהיינו ילדים? מאז היא רק הלכה והשתכללה, כשתוכלו למצוא כעת אינספור דוגמאות ליצירות מדהימות ברשת, המלוות בסרטוני הדרכה קלילים וויזואליים המדגימים כיצד מתבצע כל קיפול באופן ברור. כל שעליכם לעשות הוא להצטייד בדפים צבעוניים וכמה טושים ולמקם את היוטיוב מול עיני הילדים. בקשו מהם לחפש סרטון אוריגמי שהיו רוצים ליצור בעזרתו דבר מה ולגשת להכנה. בדקות הראשונות נוכחותכם תידרש, בשאר הזמן אתם חופשיים לעשות כרצונכם! והילדים? הם יהיו עסוקים מאוד בשעות הקרובות...

חיות או לא להיות – סגרתם צימרים למשפחות ובא לכם לטייל? נהדר! שמורת טבע, חוף ים או כל גן לאומי יכולים להוות רעיון נפלא למשחק של שעות ארוכות עם הילדים. כל שתצטרכו לעשות הוא לבדוק באתרי האינטרנט המתאימים אילו חיות מסתובבות בשמורה (חרקים, ציפורים ואולי יונקים מסוימים או מכרסמים) ולצייד את הילדים בתמונה מתאימה או תיאור. עליהם לסייר בשמורה ולאתר את החיות תוך כדי הטיול וניתן לבסס את אותו רעיון גם על צמחים או פרחים.



רגע לפני שמכבים את הקיץ: מבחר טיולים עם הילדים בצפון


סיור בריכות נסתרות – מי אמר שחייבים צימרים למשפחות עם בריכה כדי לנצל את ימי הקיץ האחרונים? טוב, ברור שאנחנו בעד שתגיעו ותתפנקו כל עוד אפשר, אבל הרפתקת מים רטובה בצפון יכולה להיות גם בדרך אחרת: סביבכם שפע של מעיינות קטנים ובריכות שאפשר להגיע אליהם בקלות והם פתוחים למבקרים ללא תשלום. מרביתם שוחזרו או הוקמו על ידי הקיבוץ או המושב הסמוך והם מכילים מאגר מים טבעי או נביעה מתוקה וניתן לבקר במספר רב של בריכות סמוכות.


פסטיבלים בסוכות – פסטיבל נווה יוסף בחיפה, פסטיבל עפולה הבינלאומי לציורי מדרכות, פסטיבל עכו, פסטיבל המעיינות ושלל מסלולי טיול מדהימים, אירועים ופעילויות מחכים לכם ברחבי הצפון! אם אתם מגיעים להתארח במתחם צימרים למשפחות, כדאי שכבר תתעדכנו במועדים ובתאריכים של הפעילויות הסמוכים אליכם – הם חינמיים, מלאים צבע ושמחה והילדים שלכם עומדים להתאהב בהם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים