למשפחות שרוצות להתפנק באמת – צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-11-2018
למשפחות שרוצות להתפנק באמת – צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה

נושא הבריכות המחוממות והמקורות הפך למוצר צריכה בסיסי במרבית הצימרים שפונים לכל המשפחה. אלא שבעוד שחלק ניכר מהם יציעו לכם נופש צנוע יותר, יש כאלה שיבטיחו לכם הנאה מושלמת גם מהבריכה עצמה אך גם משלל האפשרויות של הסוויטה עצמה, לימים גשומים וקרים בהם אין לכם שום טעם להסתובב בחוץ. אז מה טוב יותר ממתחם צימרים יוקרתיים למשפחות שהבריכה בו היא "וואו"? הצימר הוא מפנק ומלא עניין והאוכל כמובן יגיע עד אליכם. 

חמישה צימרים מדהימים ויוקרתיים עם בריכה מחוממת ומקורה

1. אורורה – לפעמים לא צריך לדבר הרבה ועדיף פשוט לראות. מבט אחד על סט התמונות של אורורה יראה לכם שכל משפחה יכולה לנפוש כמו משפחת אצולה מהסרטים ולהפוך את הבריכה היפה לאטרקציה המרכזית של החופשה. המתחם פרטי לגמרי והבריכה יש לציין, גם מגודרת למען הבטיחות של הקטנטנים.

2. אחוזה במרום– צפת היא מקום נפלא למשפחות מטיילות שכולל גם היסטוריה עתיקה ומקומות מרתקים לסייר בהם, גם נוף פראי מהפנט וגם טיולי שטח למשפחות אנרגטיות. האחוזה מציעה ארבעהצימרים עם בריכה מחוממת ומקורה ענקית, שפע מתחמי ישיבה וסוויטות בעיצוב אלגנטי מרגיע.

3. סוויטה בכפר– חוויה כפרית יוצאת דופן ומשגעת המציעה בריכה ענקית בחימום וקירוי מלא וסביבת גן מושקעת, טבעית וירוקה. המקום מציע שבעה צימרים משובחים, ג'קוזי ספא, זרמים, טרמפולינה ושולחנות פיקניק.



4. אחוזת טרה קוטה – אם יש מקום שנחשב צימרים יוקרתיים למשפחות שהוא בגדר חובה, זה כאן. מדובר בנחלה ענקית עם חוות סוסים צמודה הבנויה כאחוזה מקסיקנית עתיקה ומפוארת עם שפע של יופי ועניין לכל הגילאים. הבריכה הינה חצי אולימפית בגודלה ולצידה מבנה שכל כולו מוקדש לחוויות הספא.

5. אחוזת השף – השם המעניין ניתן לה על שום המסעדה הסמוכה אליה (ביף בהר), שנחשבת לאחת הבשריות המובילות בגליל המערבי ובצפון בכלל ובה תחכה לכם גם ארוחת הבוקר. האחוזה הגדולה והחדשה מכילה כמעט הכל: מבריכה מרשימה, דרך חדרי שינה עצומים ושפע מקום לילדים להתרוצץ בו ועד חדר פלייסטיישן מעולה ומהנה שכדאי לשמור ליום גשום. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים