צימר למשפחה גדולה – מה באמת חשוב שיהיה בפנים?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-10-2017
צימר למשפחה גדולה – מה באמת חשוב שיהיה בפנים?

משפחות שמעוניינות לצאת קצת מארבע קירות הבית במהלך החורף, הרבה פעמים מרגישות שהן נאלצות לבצע הימור: או שזה מהנה, או שזה הופך לסיוט. פעמים רבות זה נדמה שהאירוח בכלל לא תלוי באיכות המקום אלא במזל המשפחתי: אין דליפה או הצפה, "נופלים" על מזג אוויר נוח יחסית והמקום נעים ומרווח מספיק כדי להעביר בו יומיים – שלושה משפחתיים וחמימים. אז מה בכל זאת חייב לכלול כל צימר למשפחה גדולה במהלך חופשת החורף?


צימר למשפחה גדולה – הגודל כן קובע


התנאי החשוב מכל לקיום חופשה עבור המשפחה הגדולה (זוג עם יותר משלושה ילדים) הוא המקום עצמו. המון צימרים למשפחות מציעים חלל אירוח אחוד, מה שקרוי בשפה המקצועית – open space. חלל האירוח הזה לרוב מתאים לזוג או זוג פלוס שניים וככל הנראה פחות יוכל לספק אתכם, המשפחה הגדולה. מה גם שצריך לקחת בחשבון שבתוך החלל נמצאים מזוודות, מעילים, נעליים וכו' והמקום מצטמצם משמעותית. על כן כדאי להעדיף צימר למשפחה גדולה שכולל שני חדרי שינה, אפשרי גם סלון וחדר הורים. יש לוודא שעבור כל אחד מבני הבית קיימת שמיכת פוך עבה ומחממת וכן ישנו מזגן תקין בכל חדר. טיפ נוסף שכדאי ליישם כבר עם ההגעה – סקרו היטב את הצימר וודאו שהגשם והרוח לא יכולים לזלוג פנימה דרך קרע שנוצר ברשת החלון או הפתח התחתון של אחת הדלתות. במקרה של בעיה, פנו מיד אל בעל הצימר.


%@%@%p-9437x


אחד הפיצ'רים הנחוצים ביותר למשפחה הנופשת בחורף הוא צימרים עם בריכה מחוממת. הרעיון הוא לאפשר גישה לבריכת הקיץ גם בעונה הקרה וליהנות ממים חמימים ומיגון מוצלח כנגד רוחות ומשקעים שונים. צימרים עם בריכה פרטית לסוויטה יאפשרו להורים וגם לילדים להשתמש בה כאטרקציה המרכזית, מבלי לתכנן המון פעילויות רבות ויקרות מחוץ למתחם. באפשרותכם לבחור בין צימר למשפחה גדולה עם מתחם גן ובריכה פרטיים, לבין צימר בתוך מתחם נופש הכולל בריכה מחוממת ומקורה מרכזית, זוהי גם האופציה הזולה יותר מבין השתיים. כאן מומלץ לשאול טלפונית בנוגע לטמפרטורת המים (לרוב תעמוד על 28 מעלות אך ישנם מקומות הדוגלים ב-30 מעלות) והאם קיימים מתקנים "משלימים" להנאתכם כמו ג'קוזי ספא זרמים וסאונה יבשה.


הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול


אם כבר התחלתם לחפש צימר למשפחה גדולה, כדאי להתמקד בעיקר בפרטים הקטנטנים, אלה שבקיץ כנראה פחות הייתם שמים אליהם לב: כמות מגבות גדולה יותר (קשה יותר לייבש אותן), מתלים למעילים וצעיפים, כלים מתאימים להכנת ארוחות קלות במטבח או המטבחון (למקרה ובחוץ סוער מידי כדי לקפוץ למסעדה ההיא שרציתם) וכמובן – מיקום הצימר: אופציה לטיול נוח בסביבה הקרובה, מרכז מבקרים מעניין או אטרקציה אפשרית גם לגשם. עוד פרט קטנטן אבל חיוני מאוד הוא בדיקה מקיפה ובירור של המוצרים הטכנולוגיים. האם יש יס או הוט? האם הממיר מקליט או כולל VOD? האם יש חיבור לסטרימר או הרחבת סרטים כלשהי? ומה לגבי ה-wifi? אמנם צימר לכל המשפחה, הורים וילדים כאחד, הוא מקום טוב לניתוק ולגיבוש משפחתי מעולה, אך סרט טוב או קונסולת משחקים יוכלו להציל ערב שלם עם הילדים, כשבחוץ קר מידי לטיולים ודרושה הנאה כלשהי של כולכם יחדיו.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים