אחרי החגים, לפני החורף: חופשה משפחתית במחירים שפויים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-10-2017
אחרי החגים, לפני החורף: חופשה משפחתית במחירים שפויים

תקופת הביניים הכי מפורסמת במדינה היא זו שמתחילה כשנגמרים החגים וחוזרים לשגרה ומקבלים אלינו בזרועות פתוחות את הבריזה והשלכת, אחרי קיץ ארוך, דביק ומחניק. זוהי גם "תקופת הזהב" של עולם החופשות המציעה הטבות מעולות לכל משפחה במחירים נוחים ובתפוסה זמינה גם למזמינים הספונטניים מעכשיו לעכשיו.


חופשת סתיו מפנקת ובמחיר שפוי? תכירו: ארבעה צימרים משפחתיים ונחשקים


אחוזת השחר הוא מקום משפחתי שאפשר לקחת בו פסק זמן נפלא גם באמצע השבוע וגם בסיומו, לצפות למקסימום ולקבל הרבה יותר מזה. מיקום הצימר במושב חזון המיוחד (על התפר שבין גליל עליון לתחתון) מבטיח נוף מקסים וירוק במיוחד כבר מתחילת אוקטובר. מול הנוף הפנורמי, ניצבת האחוזה ומציעה למשפחות סביבת גן מושלמת לפינוקים ומנוחה. שתיים מהבקתות מתוך חמש במתחם כוללות חדר ילדים נפרד וכולן יחד חמושות בג'קוזי ספא ענק, מחמם ומקורה.


בקתות גן עדן על יד הכנרת נחשבות להצלחה משפחתית של ממש. בשיא עונת הקיץ המחיר כאן באחוזה המרהיבה מטפס גבוה גבוה וברוב הזמן קשה עד בלתי אפשרי למצוא מקום בעונה. אך מיד לאחר החגים כשהביקוש יורד, אפשר ליהנות מחוויית נופש קסומה ומופלאה, ללא צפיפות רבה והמולה וכל זאת במחיר אטרקטיבי במיוחד. אפשר לנפוש בכל אחת משש יחידות הנופש המקסימות של האחוזה וליהנות מפינות ישיבה מתוקות, סביבה ירוקה והחשוב מכולם – בריכת שחייה מחוממת ומקורה!


המתחם המרהיב של בקתות גן העדן הטובל בנוף הירוק


אחוזה במרום היא הפתרון המושלם לכל מי שמחפש מקום מוקפד, אסתטי ושקט שמתאים גם לקהל הציבור הדתי. המיקום של האחוזה המפנקת בצפת הוא רק תירוץ להגעה, שכן מדובר במתחם  של צימרים למשפחות עם בריכה מחוממת שהיא גם מקורה, הנוף הפנורמי המשגע והעיצוב המשובח שבו ניחנות הסוויטות עושים לבדם את כל העבודה. מדובר במתחם צימרים למשפחות בתקופת הסתיו שמקפיד על מחירים נוחים והוגנים למען אורחיו והתאמה לכמה סוגים של הרכבי נופשים מבחינת צרכים אישיים ומספר אנשים.


בקתות אשר המקסימות ממושב דלתון יודעת בדיוק מה אתם צריכים: פינוק מושלם למשפחה היוצאת עכשיו לנופש משותף שטרם נוצל, במקום יפה ושקט עם שלל אטרקציות ופעילויות מסביב. למתחם שתי בקתות בלבד כך שאפשר להשכיר את שתיהן יחד לאותה המשפחה או לשתי משפחות חברות וליהנות מחופשה משותפת. מה שבטוח – גם אם תגיעו לבד תזכו לשלווה ולפרטיות. בחוץ ניצבת עבורכם בריכת שחייה מחוממת ומוסתרת היטב בין הצמחייה וגדר המתחם, בפנים חלל מרכזי הכולל את אזור לינת ההורים, חדר ילדים נפרד ומתוק וחצר שיהיה לכם קשה להיפרד ממנה בסיום.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים