חג פורים חג גדול לילדים: צימרים למשפחות בפורים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-03-2017
חג פורים חג גדול לילדים: צימרים למשפחות בפורים

מי אמר שפורים חייבים להעביר בבית?


אז זהו, שאף אחד! אחרי שחגגנו את העד-דלא-ידע המסורתית ליד הבית אפשר ואף רצוי להניע את הרכב ולנסוע לצימר משפחתי ומפנק שיעניק לכם חווית נופש משפחתית, מגבשת, צבעונית ומהנה!


כידוע לכולנו יש לא מעט מצוות לחג הזה, החל ממסירת משלוחי מנות, מתנות לאביונים, קראית מגילת אסתר וכמובן לבישת מסכות ותחפושות ולהתבדח! אחת מן המצוות הידועות היותר הינה לשתות עד דלא ידע- כמובן שבילווי הילדים המצווה הולכת ומתמתנת ועדיין, איך אפשר ליהנות מיין איכותי טוב יותר מאשר בצימר מפנק עם נוף מרהיב, ג'קוזי מבעבע, בריכת שחייה משפחתית ואווירה יוצאת מגדר הרגיל?! חג פורים מזוהה יותר מהכל בשמחה שהוא מביא איתו, ים של צבעים, יצירות, ורעשנים! אז כאן תוכלו לממש את כל הפנטזיות המשפחתיות שלכם, אפילו לבוא מחופשים לחגיגות המושב!


באחוזת יהונתן תיהנו מבריכת שחייה גדולה, מחוממת ומקורה מול נוף גלילי משגע


במושבים רבים חג פורים נחגג בתהלוכת תחפושת יצירתיות, מגוון פעילויות ואפילו הפנינג אינטימי בכמה מהמקומות, זאת חוויה שסביר להניח לא יצא לכם לנכוח בה או לילדים, אז זה לגמריי שווה קפיצה.


גשם גשם מטפטף: פורים הגיע!


מדי שנה אנחנו מתפללים שהשנה בפורים לא יהיה גשם, בדר"כ זה לא כל כך עובד לנו והגשם מחליט להגיע בשיא החגיגות, למרוח את כל האיפור על הפנים ולהרוס את התסרוקות המיוחדות שהכנו, עם כל הצער שבדבר הגשם מאוד מבורך בארץ יבשה כמו שלנו, לכן אנחנו מחבקים אותו באהבה ועם כל טיפת גשם וכשהמעלות צונחות מטה הנפש שלנו חושקת בג'קוזי לוהט שיחמם אותנו.

בדיוק בשביל זה אנחנו מוציאים אתכם לחופשה מפנקת, יחד כל המשפחה, לצימר משפחתי מפנק עם בריכת שחייה מחוממת ומקורה שתתן לכם תחושה שהחורף בכלל לא נמצא כאן, ג'קוזי ספא לוהט שמומלץ לבוגרים שביניכם וכמובן משטחי דשא רחבים המספקים משחקי שולחן מעניינים לילדים דוגמת פינג פונג, כדורגל שולחן, טרמפולינות וכו'.


לא כל חג חייבים לחזור על אותה הנוסחה, מומלץ ואף רצוי לגוון, לשנות ולנסות דברים שונים, ואם החוויה כוללת בתוכה את ההורים והילדים גם יחד- אין טוב מזה.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים