שלושה טיפים מנצחים להשגת צימרים זולים בצפון למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-05-2017
שלושה טיפים מנצחים להשגת צימרים זולים בצפון למשפחות

כל משפחה מודעת להוצאה האסטרונומית שכרוכה בנופש המשפחתי. וזה לא רק מכיוון שהנופש עצמו יקר – גם האוכל, הנסיעה והבילויים על הדרך הם הוצאה עצומה שאי אפשר להתעלם ממנה. משפחות רבות המחפשות צימרים פנויים נמנעות מלכתחילה מהוצאות נלוות שאינן הכרחיות רק כדי שיוכלו לקיים נופש שקט ורגוע ברחבי הצפון.


אם תשאלו אותנו, אין שום סיבה שתוותרו על הנופש או שתגבילו את עצמכם, רק מפני שאתם מעוניינים בנופש קצר ומפנק עם הילדים. לפניכם שלושה כללים חשובים שיאפשרו לכם להשיג צימרים זולים בצפון למשפחות ולחסוך עד מאות שקלים, שיוכלו להיות הפינוק המדהים שלכם במסעדה או באטרקציה, מבלי שתצטרכו לחסוך מעצמכם או להתפשר על כלום:

צימר זול למשפחה בצפון


כך תזמינו צימרים זולים בצפון למשפחות ותחסכו מאות שקלים


הכלל הראשון והחשוב ביותר הוא להיות שונים מכולם! כן, לצאת מהעדר ולהפסיק לזרום עם הזרם הם ממש לא קלישאות הפעם וזה בדיוק ההבדל הקטן שבין חופשה שהיא "קנס" לחופשה בהנחה. עולם התיירות באופן כללי (בארץ וגם בעולם) עובד לפי היצע וביקוש – כמו תחומים אחרים רבים. על כן החופשות, החגים, השבתות והקיץ יהיו יקרים באופן יחסי ממחירי אמצע השבוע, ימי החול והחורף לפחות במאות שקלים. כך למשל צימר למשפחותבסופ"ש ביולי אוגוסט יכול להגיע אף למחיר של 1,000 ₪ ללילה משפחתי, כאשר באמצע השבוע וסמוך יותר לעונות המעבר מחירו לא יעלה על 600 ₪ ובמקום שאיננו פחות מאיכותי.

אם כבר הבנתם שהכל בחיים הוא עניין של תזמון, אתם לחלוטין מוכנים לטריק החיסכון השני והוא... הילדים! לא, המטרה היא לא לחסוך על ילדיכם בכל מנעמי הנופש או למנוע מהם חלילה ליהנות איתכם ביחד, אלא בעיקר לבצע החלטה משפחתית שנוגעת לפשרה. הורים רבים מחפשים בלי סוף צימרים זולים בצפון למשפחות שיאפשרו לכל המשפחה להתפנק בחדרי שינה נפרדים או ממרחב פנימי גדול מאוד. כדי לדעת שמקומות גדולים יותר כרוכים בהשקעה ובהוצאה גדולים יותר ועל כן יקרים הרבה יותר. פשרה על חלל אחד שניתן להניח בו מזרונים נוספים ללינה של כולכם במהלך הלילה יכולה להוזיל כל צימר למשפחות באופן משמעותי. רוצים למצוא מקום שבו לכל אחד הפינה שלו במהלך הנופש? היו ערוכים להוצאה הרבה יותר גבוהה.


מזמינים ברגע האחרון ונהנים מהמחירים הטובים ביותר


ולקינוח, מי אוהב סיילים בדקה התשעים? כולנו! כי למה לשלם על צימרים זולים בצפון למשפחותכשאפשר לשלם אפילו פחות? כולנו יודעים שמקומות רבים נותרים פנויים ברגע האחרון ועל כן הם מוצעים לציבור הרחב בהנחה משמעותית. העיקרון הזה נובע בעיקר משיקול כלכלי של המארחים (ובעלי עסקים בכלל) שבו עדיף למכור בהנחה מאשר לא למכור כלל. נסו לחפש צימרים בדקה התשעים – עד 24 שעות לפני ההגעה והתרשמו בעצמכם מהמחיר הרגיל לעומת זה המוצע לכם כעת. תופתעו לגלות שמקומות רבים ומפוארים הרבה יותר ממה שתכננתם לחפש, יציעו לכם נופש שנכנס בול בתקציב שלכם, פלוס הרבה יותר פינוקים ומינוס הוצאות מיותרות נוספות.

צימרים זולים בצפון למשפחות בדרך נכונה של בחירה שקולה ומחושבת יכולים לאפשר למשפחה הרבה מנוחה ובראש שקט, שתשאיר לכם קצת כסף בצד לבזבוזים, הנאות ומי יודע, אולי אפילו גם לחופשה הבאה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים