חיפשתם המלצות על צימרים שווים באמת? הכל נמצא כאן!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-10-2017
חיפשתם המלצות על צימרים שווים באמת? הכל נמצא כאן!

יש אנשים שמאמינים בהמלצות ויש כאלה שלא. אבל בעולם התיירות, קשה לסמוך אך ורק על עצמך ולא באמת ניתן לדעת אם מתחם צימרים יוקרתיים למשפחות לדוגמה כפי שראיתם באתר כלשהו הוא באמת כזה, או שלא. אם תרצו לדעת באמת מה הסטטוס של צימר מסויים, תוכלו להשתמש בדרך הארוכה – לנסוע עד אליו כדי לגלות, או להעדיף את הקצרה – זו שתציג לכם המלצות על צימרים בדרך נוחה ומהירה וכך תוכלו להתרשם מבחירת הנופש שאתם עומדים לעשות. 


"הכל מאובזר עד הדבר הכי קטן" – המלצה חמה על מתחם הנופש בקתות משי


"מקום קסום קבלת פנים חמה מהבעלים ישראל ועליזה היקרים. בחדר חיכו לנו שוקולדים עוגיות מכונת אספרסו חלב חדרים נקיים מזרונים מפנקים והמצעים מפנקים ברמה גבוהה. ג'קוזי עגול גדול ומשפחתי, מקלחת נקייה מסודרת. מקום שקט ויפה, בריכה וג'קוזי ענק מפנקים בחצר, ערסלים ונדנדה. מגבות, שמפו, ג'ל רחצה, סבונים, קפה סוכר נס הכל מאובזר עד הדבר הכי קטן. שבת של מנוחה. תודה רבה זוג יקר, אותנו בטוח שעוד תפגשו היה אירוח מפנק ומושלם!!!" ההמלצה שהשאירה לנו תהילה על בקתות משי החלומיות ממושב מעונה היא רק אחת מ-17 ההמלצות שבאתר. בטח אתם שואלים את עצמכם – למה לא כל מתחם צימרים למשפחות עם בריכה כולל כמות המלצות גדולה הרבה יותר? אז התשובה היא שלא כל אורח מקפיד למלא חוות דעת על המקום אחרי האירוח, גם אם היה בסופו של דבר מרוצה מאוד.

זה רק אומר שאם כולם היו ממלאים המלצות על צימרים – הייתם יודעים בדיוק לאן הכי שווה להגיע. 


%@%@%p-5045x


אבל לא תמיד צריך לבדוק אלף המלצות על צימרים. לפעמים אחת תספיק


אם לשפוט על פי המקרה של מתחם הנופש ארבע עונות בגליל – לפעמים אפשר להבין שהמלצה אחת יכולה להספיק כדי לשכנע אתכם להגיע למקום ועכשיו. אסנת מספרת: "הרומן שלי עם אתי התחיל עוד בשיחות הטלפון שקדמו להגעתנו לצימר. מאחר והייתי אמונה על הזמנת החופשה המשפחתית (קרוב ל15 נפשות) הייתי חייבת לדעת שאני בוחרת נכון. כבר בשיחות בינינו (ולא היתה רק אחת) אתי היתה מאוד אדיבה ונעימה וענתה בסבלנות רבה על שאלותיי. ביום הגעתנו לצימר היה ברור לכולנו מהרגע הראשון שהגענו למקום הנכון. המרחבים העצומים, הגינות המטופחות והירוק האינסופי הקסימו אותנו. לקחנו את כל ארבעת הצימרים והשטח עמד לרשותנו. מיד התמקמנו וטבלנו בבריכה הנעימה שנמצאת במעלה טראסה מטופחת אל מול נוף עוצר נשימה. ואם לא די בכך, כשפגשנו את אתי התחושה היתה כאילו אנחנו מכירים שנים. אתי פינקה אותנו בלי סוף ואנחנו התמסרנו בקלות רבה. העברנו בצימרים שני לילות חלומיים ויצאנו עם טעם של עוד. 4 עונות בגליל זה ללא ספק מקום לחזור אליו."


אם אתם מחפשים המלצות על צימרים ממגוון רחב של מקומות, האתר שלנו לרשותכם! תוכלו להיכנס לכל אחד מעמודי הקטגוריות – צימרים למשפחות בגליל המערבי למשל ולהתרשם מכמות הביקורות של כל אחד ממתחמי הנופש. ברור לנו שהבחירה שלכם בצימר מסוים תלויה בהרבה שיקולים, אבל אם יש אחד שיכול לגרום לכם "ללכת על בטוח" – הוא לחלוטין המלצות על צימרים שכדאי לקרוא, לבחון ולהיעזר בהם לקבלת החלטה מדויקת. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים