התחזית: בהיר ומושלם לטיולים. זמן לצאת מהבית למסלול טיול חורפי עם הילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-01-2018
התחזית: בהיר ומושלם לטיולים. זמן לצאת מהבית למסלול טיול חורפי עם הילדים

שבילים צפים, ציפורים וצמחים נדירים: גן העדן בעין אפק 


שעה וחצי – שעתיים של הליכה בלב גן עדן ירוק וסמוי מן העין הכולל חצייה על גשרי עץ מעל האגם, שפע של צמחייה מרהיבה ונדירה, מבצר צלבני עתיק ושלל ציפורים שמגיעות לבקר. עין אפק בסמוך לקריית ביאליק (מתאים לאורחי הצימרים בגליל המערבי) נחשב לאחת מפינות החמד האהובות ביותר על המשפחות והוא מתאים לקטנטנים ולמבוגרים בכל גיל. כדאי מאוד להביא משהו לנשנש ולהתיישב לפיקניק באחת הפינות המתוקות, אך חשוב מאוד לאסוף אחריכם הכל – כאן גרים בכיף צמחים נדירים ומיוחדים, שנעלמו בעבר מנופי הגליל והצליחו להשתקם כאן ממש.


לוקחים את הזמן בפסטורליה של נחל צלמון


הנחל היפהפה שנמזג מהרי מירון אל הכנרת, עובר בין טחנות קמח עתיקות, מעיינות פסטורליים וחורש טבעי שתענוג ללכת בו בנחת, להצטלם ולקחת את הזמן עם הילדים. אפשר לעשות את המסלול כולו בשעה אחת ואפשר גם "למרוח" אותו על פני מספר שעות, לשכשך קצת במים, לנשנש משהו טעים למרגלות טחנת הקמח ולהתעכב על יד הפריחה העונתית של סוף החורף והאביב. בסיום תוכלו לחזור למתחם צימרים למשפחות בצפון שהזמנתם לשנת צהריים קלה וארוחה חמה.



טיול משפחתי בחורף מול הנוף


נוף בלי סוף: טיול קליל במיוחד בעין תאופיק ויער מבוא חמה


נוף בלתי ייאמן לכל אזור הכנרת והגולן מצפה כאן לכל מי שמחנה את הרכב ויוצא לטיול רגלי קצרצר שכולל שבילי חורש מקסימים, מפגש עם כפר סורי נטוש ואופציה לטבילת רגליים. המסלול קצר ומוסדר, עובר בשביל מישורי רחב לאורך כל הנוף וכולל בצדדיו שולחנות פיקניק ומידע דרך שיעניינו גם אתכם וגם את הילדים. מקום מתאים לטיולים קצרים ומספקים לכל משפחה שמגיעה לאזור ולוקחת צימרים בדקה ה-90 ברמת הגולן. מומלץ להצטייד ליתר ביטחון בשכבה עליונה חמה, בשל הגובה הרב. 


בעקבות נתיבי המים, בין הישן לחדש: נחל ראש פינה


ממש בסמוך לשלל מתחמי צימרים למשפחות בצפון הממוקמים בראש פינה והסביבה, אפשר למצוא מסלול טיול קריר אך נעים לאורך נחל ראש פינה המקסים, מוקף בפטל, עצי בוסתן ופריחת חלמוניות מקסימה. הנחל יוביל אתכם למעיינות קטנים בצדדיו, מבני אבן עתיקים, מערות נסתרות ומפגש עם מיקום המושבה הישן – גיא אוני. המסלול אטרקטיבי לכל מזמיני החופשות של צימרים בדקה ה-90, מעגלי ואפשר לשלב איתו ביקור באתר השחזור המיוחד של המושבה ראש פינה. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים