חופשת חגים משפחתית מפנקת לחג סוכות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-09-2018
חופשת חגים משפחתית מפנקת לחג סוכות

אם החופשה שלכם לסוכות טרם נסגרה, זה הזמן למהר ולהזמין מקומות במתחמי הנופש שעוד נותרו פנויים. המטרה: צימרים עם חדר ילדים נפרד, בריכת שחייה ואטרקציה נחמדה בסביבה. הבונוס – אירוח מפנק במיוחד ומסעדה שווה. אז מי עוד פנוי ומה עושים בסביבה? התשובות למטה.

בקתות אשר, דלתון


חגיגה יפה למשפחה עם 3 ילדים או לשתי משפחות המעוניינות בחוויה פרטית לגמרי עם בריכה וחצר חגיגית ופורחת. המתחם מציע שתי בקתות עץ גדולות עם חדרי הורים וילדים נפרדים, כאשר המיקום במושב דלתון שבגליל העליון, מציע שפע של טיולים ואטרקציות בסביבה וביניהם אגמון החולה, אגם דלתון ומסלול המטיילים של ג'יש (גוש חלב), בו תמצאו מסעדה מארונית לבנונית טעימה ומדהימה. האזור כולו משופע באטרקציות שטח ומסעדות מעולות, רק מספר דקות מהמתחם.

אדם וחווה, גרנות הגליל


מול אחד הנופים היפים והססגוניים של הצפון, אפשר ליהנות מחוויה משפחתית יפה הכוללת צימר גדול, בריכת שחייה וג'קוזי ספא. בסביבתכם שפע אוצרות הגליל המערבי דוגמת מערת קשת, נחל כזיב ופארק גורן וכן אפשרות לבילוי בעיר נהריה וחופי אכזיב הנמצאים לא רחוק מכם. גם הפעם סביבכם שפע מסעדות טובות לכל העדפה וטעם, הכוללות מנות ילדים מצטיינות. בנוסף, כדאי להתעדכן בפעילויות סוכות המתקיימות בגליל המערבי ובערים עכו וחיפה. 

סוויטות בשיא הנוף, כפר חנניה


גם כאן לא יחסר לכם נוף והוא מקיף את כל גדרות וחלונות המתחם בשיא יופיו בעונה הזו. הפעם מדובר על שתי סוויטות יפות ומעוצבות בכישרון רב, חולקות בריכת שחייה ונוף מקסים. סביבכם מעיינות נסתרים ואתרים היסטוריים מעניינים וכן מספר מסעדות מקומיות. נסיעה של עשרים דקות מכפר חנניה תוביל אתכם אל כיוון הכנרת, שם ממתינות מסעדות השף וכמובן נחלי הסביבה המעולים לטיולים עם הילדים בחול המועד.

נוף משגע ממתחם הגן


גן כנרת, כלנית


צימרים בצפון למשפחות המונים 5 בקתות יפות טובלות בצמחייה, ערסלים ונוי. גם הפעם חולקות היחידות בריכת שחייה מפוארת במיוחד וכן אפשרות למבחר אטרקציות שטח במושב ובסביבתו כמו: טיולי סוסים, ג'יפים וטרקטורונים. גם חופי הכנרת פרוסים לפניכם ומציעים רחצה אחרונה של קיץ וכן אטרקציות מים טובות כמו שייט בסירות טורנדו ופארק האתגר הצף אקווה כיף.

אחוזת מיכל, עין יעקב


שני צימרים מעץ החולקים בריכת שחייה ממתינים לכם מול אחד מנופי הצפון הירוקים והמרהיבים ביותר. המתחם ממוקם בנקודה סולידית בקצה המושב, כאשר ניתן להשכיר את כל היחידות ולאפשר בכך צימרים עם חדר ילדים נפרד כאשר היחידות נמצאות במתחם סגור ושקט זו מול זו. בסביבתכם שלל אטרקציות שטח מטריפות כמו טיולי סוסים וטרקטורונים, מבצר יחיעם, אגם מונפורט, מעלות תרשיחא ושלל מסעדותיה. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים