אנטי ויראלי: למה הצפון כל כך בריא לנו בחורף?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-11-2018
אנטי ויראלי: למה הצפון כל כך בריא לנו בחורף?

החורף הישראלי מביא איתו שפע של מחלות מציקות ומתישות, רוח מהים שמחריפה את התנאים הוויראליים וחום-קור שפוגע עוד קצת בטמפרטורה הטבעית של הגוף ושולח אותנו עם פתק מהרופא הביתה. אז איך נפטרים או מתחמקים מהסיוט הזה לפחות לתקופת זמן קצרה? מתברר שדווקא הצפון בעונה הזו הוא הפיתרון – רחוק מהים, בתוך הצמחייה הטבעית והרבה יותר גבוה. להבדיל מהקיץ שבו מומחים רבים טוענים שדווקא הדרום נטול הלחות עושה טוב יותר לגוף ולנפש, בעונה הגשומה מתברר שלמקומות כמו הגליל העליון או רמת הגולן יש הרבה כוחות מרפא מעולים לא פחות. 

לכו לצימר


מומחים טוענים שבריאות מתחילה הרבה פעמים מבפנים, כלומר בנפש. מה שאומר שמנוחה בשלב הראשון ממש לא תזיק. לכן אפשר להזמין צימרים עם נוף למשפחות או זוגות במקום יפה שממלא אתכם נחת וכבר להרגיש שלווים ונינוחים יותר. אין ספק שהחורף נראה הרבה יותר טוב כששותים תה צמחים או מיץ תפוזים סחוט טבעי ולא מתכננים לעשות יותר כלום היום. צימרים למשפחות הם בילוי אטרקטיבי להכיר דרכו לילדים את הגשם השוטף שמבעד לחלון, את הנוף המדהים של מרחבים פתוחים וירוקים, את החשיבות של המשקעים למים בברז וכמובן את הבריכה המחוממת שסוגרת פינה עם הבילוי לאורך היום. 

מבט על הנוף מתוך מרפסת הוילה


סעו להרים

הידעתם? שוויץ למשל מומלצת מאוד לביקור עבור כל אדם אסתמטי או אלרגי בגלל הקור והשלגים. כשקר, אמנם נדמה לנו הרבה פעמים שהמחלות כבר עומדות לדפוק לנו בדלת, אלא שהרבה פעמים קור בטמפרטורה מסוימת מסוגל לייצר סביבה סטרילית מופחתת חיידקים, מה ששומר על האוויר נקי וצח, נטול זיהום אוויר ומאוד מקל על האף-אוזן-גרון שלנו לתפקד כמו שצריך. צימרים עם נוף למשפחות השוכנים באזורים הרריים מסוגלים להיות יעילים מאוד עבור ילדים הסובלים מבעיות במערכת הנשימה. 

מחסנים טבעי את הילדים

התמודדות עם תנאים קשים של מזג האוויר חיונית במידה מסוימת להתפתחות. זו הסיבה שאנשים שנולדים וחיים במקומות קרים חולים פחות. לכן כדאי לנצל את המחירים הנמוכים והסביבה שחופשית מעומס מבקרים וקחו איתכם את הילדים לטיול בצפון. תוכלו להשכיר צימרים למשפחות בכנרת, בגליל, ברמת הגולן או היכן שרק תרצו – העיקר שתשהו במקום חמים ובטוח, בתוך סביבה קרירה יותר ממישור החוף ואזור השפלה או המדבר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים