חנוכה 2017 בצפון: מסלולי הטיול המיוחדים ביותר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-11-2017
חנוכה 2017 בצפון: מסלולי הטיול המיוחדים ביותר

הפעם לא נרצה שתגיעו לכאן רק בשביל הצימר, אלא כדי לשלב לינת צימרים משפחתית מדליקה עם שפע האפשרויות שמציע הצפון בחג האורים. אז אם אתם מחפשים אירועים לחנוכה 2017, טיולים מיוחדים, פעילויות מסקרנות ומסעירות לכל המשפחה ובכל אזורי הצפון – כאן תוכלו למצוא אותן:


עכו: אולמות האבירים ומנהרת הטמפלרים


חשבתם שרק רומאים שלטו כאן פעם? בואו להכיר מקרוב את סודות הממלכה הצלבנית שהייתה כאן הרבה לפניה, בתוך אולמות האבירים של עכו העתיקה ובטיול "חושך לאור" מיוחד ומהפנט. כאן מתוך סמטאות העיר המיוחדות ניתן להיכנס לביקור מיוחד באולמות האבירים ולדמיין איך פעם ממש כאן התאמנו, אכלו וישנו אבירי המסדר, נלחמו בחרבות זה בזה, נשבעו אמונים וקיימו דיונים סביב השולחנות המפוארים. בנוסף תוכלו גם לסייר במנהרת הטמפלרים שבה עברו האבירים בדרכם אל הנמל ולצפות בממצאים ארכיאולוגיים מיוחדים, אחרי יום מהנה של סיורים בעכו תוכלו לבחור לכם צימר למשפחות בגליל במערבי וליהנות גם גם מצימרים עם בריכה מחוממת לכל המשפחה, לסיום יום מלא של חוויה משפחתית מגבשת.


פסטיבל חורף בכרמל: מטיילים במגפיים


עם בואו של החורף וחג הניסים, הכרמל מזמין אתכם כמידי שנה לחגוג את התחדשותו במגוון מסלולי טיול, סיורים וסדנאות לכל הגילאים. המסלולים ילוו בהדרכות לאורך החג ויעבירו אתכם דרך הנופים המרהיבים של הכרמל והאתרים המתחדשים בהם התחולל אסון הכרמל שמהדהד כאן עדיין. בין לבין תוכלו להשתתף בסדנאות להפקת שמן זית, ליהנות מהופעות מיוחדות ועוד.


תל יודפת והר עצמון: טיול בעקבות השמן


השנה – 70 לספירה. המיקום – יודפת. התקופה – המרד הגדול נגד כיבוש הרומאים. הקרבות ההירואים באותה תקופה שהסתיימו לבסוף בחורבן בית שני מסופרים היטב דרך מסלול הטיול הנפלא, רצוף טבע, נופים וממצאים ארכיאולוגיים שמתארים את רוח הלחימה ומספרים דרך שלטים וסימוני דרך את סיפורו של יוסף בן מתתיהו, מנהיג המרי באזור. המסלול הינו מעגלי, משפחתי עם מעט עליות מאתגרות.


%@%@%p-19619x


חיפה וכפרי הגליל: חגיגות כריסמס 2017


סביבונים לצד דביקונים? למה לא בעצם? גם השנה יחגגו שלל היישובים והכפרים באזורי הגליל את נפלאות חג המולד שנחגג ממש בסמוך ומאפשר למטיילים לא רק ליהנות מלינת צימרים בגליל המערבי במהלך החנוכה – אלא ממגוון סיורים, שווקים, הופעות, סדנאות וטעמים שמלווים את הכריסמס לכל אורכו. במוקדים המרכזיים תוכלו לחזות בעץ האשוח הענק שנדלק בשלל אורות צבעוניים מידי ערב, לרכוש מזכרות סנטה קלאוס, להשתתף בפעילויות יצירה ולבקש משאלות שאולי תתגשמנה בדרך נס...

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים