אטרקציות משפחתיות בחול המועד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-04-2019
אטרקציות משפחתיות בחול המועד

בגליל המערבי


אגם מונפורט – מתחם החוויות הגלילי מאפשר לכל משפחה ליהנות ממתחם צימרים למשפחות בצפון באזור הגליל המערבי ולצאת למספר שעות של כיף באגם המיוחד והפארק העצום סביבו. סירות פדלים מדליקות, פארק אקסטרים מרהיב, טיולי סגוויי, זירת החלקה על הקרח, מתחם ijamp, קארטינג, טיולי רייזרים, מתחם פיקניק וברביקיו, מסעדות, קפיטריה ומרכז מבקרים ללימוד מורשת שמן הזית המשובח. יותר מזה אתם לא צריכים.

באזור הכנרת ודרום רמת הגולן


פלגי בזלת ספארי לילה – הלילות מתחממים וזה הזמן להניע את הג'יפ ולהפליג אל הצד הפראי של אזור הכנרת ורמת הגולן. עם עששיות ופנסי הג'יפ בלבד תוכלו לפגוש את חיות הבר הליליות של הצפון, החל מעדרים מרשימים של חזירי בר (אל דאגה, הם לא משתגעים על תאורה ולכן יעזבו בשקט אחרי כמה דקות של תצפית), דרך ינשופים ותנשמות ועד זוחלים מסמרי שיער. אבנר ובנו איתן, בעלי החברה הם אנשי טבע אמיתיים שיודעים בדיוק כיצד לאתר כל חיה באפלה ולהפגיש ביניכם בצורה מעניינת, חווייתית ובלתי נשכחת לכם ולילדים. עצירה בשדה הפתוח לקפה ועוגיות תאפשר לכם לסכם חוויות ביניים והנסיעה המהירה בג'יפ מהנה ומשחררת. אל תחמיצו!

בעמק יזראעל


ברווזים בכפר – לפגוש שלל אפרוחים קטנטנים ומתוקים ולצפות בתהליך הבקיעה מהביצה, ללטף שפע חיות משק וליהנות מסדנאות יצירה והפעלות בשטח הפתוח. ברווזים בכפר הממוקמים בכפר ברוך (עמק יזרעאל) יספקו לכם תצפית מלהיבה אל פלא הבריאה, מלווה בהסברים והדרכה אטרקטיבית לילדים בכל גיל ומתאים גם לקבוצות מאורגנות וסיורי משפחות פרטיים. במקום יחכו לכם גם משחקיה גדולה ומתחם פיקניקים – כל מה שאתם צריכים כדי לסגור צימרים למשפחות בצפון עם אטרקציה בלתי נשכחת.

בגליל העליון


טרקטורוני דישון – טיול טרקטורונים הוא אחת האטרקציות הכי פופולריות באזור הצפון ולא תמצאו מישהו שלא ישמח להתנסות בנהיגה (רישיון נהיגה בתוקף חובה) ולעניין גם את הקטנטנים שיושבים במושב האחורי בנוף והטבע המהפנטים, הרי הצפון, שטחי העמק והמרעה הפתוחים וכמובן מנסיעה מאתגרת רצופת מקטעי מים ובוץ. מסלול הדגל של החברה כולל עלייה עם הטקרקטורון עד למצפור הרי נפתלי, אחת הנקודות הגבוהות במדינה שממנה ניתן להשקיף על כל עמק החולה והחרמון וכולל עצירה פלוס סיפורי מקום מעניינים ומפתיעים. 

בצפון רמת הגולן


ג'יפויקה – אמנם לקחתם צימרים עם בריכה, אך האם זה אומר שאתם חייבים להישאר בתוך המתחם וליהנות רק ממנה? לא ולא. ג'יפויקה הוא אחד מטיולי הג'יפים המומלצים ברמת הגולן, שנמצא בתוך אתר משק לוי העצום שמשמש כקטיף שלל פירות (ממאי עד נובמבר) ובמהלכו תוכלו לשלב נסיעה חלומית בשטח הפראי, לספוג את אוויר ההרים הצלול, הנוף והטבע וכמובן – ליהנות מארוחת צהריים או ערב מדהימה שמבושלת בסיר פויקה. ואם מעולם לא טעמתם תבשיל פויקה, כדאי שתזדרזו להשלים פערים עם אחד מטעמי השטח המופלאים והטעימים במחוזות ארצנו. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים