חמישה צימרים למשפחות עם בריכה בכנרת שלא תרצו לפספס

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-10-2017
חמישה צימרים למשפחות עם בריכה בכנרת שלא תרצו לפספס

תשאלו כל ישראלי והוא יגיד לכם הכנרת בקיץ היא מאסט. זה בכלל לא משנה בני כמה אתם או עם מי תרצו לבלות את הזמן שלכם כאן מתחת לשמש (אגב, השנה הטמפרטורות גבוהות וחריגות – היערכו בהתאם), החוויה הזו היא לא משהו שניתן להתפשר לגביו. המים נעימים, חפים מגלים ולהעביר כאן לילה זה כמעט מתבקש. תנו לתיכוניסטים להתבשל באוהלים עם הלחות של לפנות בוקר, לכם מגיע שדרוג או במקרה שלנו – צימרים למשפחות עם בריכה בכנרתאבל מהסוג הנכון והטוב: איכותיים, יוקרתיים ועם נוף מדהים. סקרנים לדעת את מי סידרנו לכם הפעם?


צימרים למשפחות עם בריכה בכנרת – טופ 5 השווים ביותר


אחוזת זאבי – נתחיל עם היוקרתית והמרהיבה שבטוח תשמחו לפגוש. מדובר במתחם צימרים למשפחות עם בריכה פרטית או

ג'קוזי ספא יוקרתי (או גם וגם) בכל אחת מתשע הסוויטות המדהימות שבמתחם – כולן צופות בקו ראשון לכנרת המהממת ומציעות אירוח מעוצב ויפהפה שמתאים לכל הילדים. למתחם בריכה מרכזית נוספת גם היא על רקע הכנרת, סנייק בר לנשנושים טעימים (פופקורן וברד של צהריים, מישהו?) ואירוח מעולה בהחלט.


הבריכה הגדולה המרכזית של אחוזת זאבי לחודשי הקיץ מול נוף הכנרת


בקתות הגן הקסום – אם אתם מחפשים צימרים עם נוף למשפחות שירגיע, יפנק ויסקרן את כל המשפחה, הגעתם למקום הנכון. מול נוף פנורמי יפהפה להרים, יחכו לכם שבע יחידות נופש יפות ומושקעות, בעיצוב נקי ורך ובאווירה פסטורלית שתשתקף לכם נפלא מבעד לחלון הצימר. זאת הזדמנות מעולה לאסוף גם את המשפחה המורחבת או חברים עם ילדים ו"להשתלט" על כלל יחידות המתחם ולהפוך את החוויה למתחם צימרים למשפחות עם בריכה פרטית. בחוץ אגב, ניצבת בריכת שחייה מן המרהיבות באזור ולצידה ג'קוזי ספא זרמים.


בריכת שחייה מחוממת ומקורה! לחופשת חורף חלומית ומפנקת במיוחד!


גן כנרת – מתחם נופש ותיק ופופולרי במרחק 5 דקות נסיעה מהחופים ומבחר האטרקציות בסביבה, המציע 5 צימרים למשפחות עם בריכה בכנרת הבנויים כבקתות נופש מתוקות להפליא, סביבת גן מטופחת ויפה, בריכה חדישה ומרהיבה והמון, המון פינות נוי וערסלים שהילדים ייהנו מהם למשך כל השהות.


בגן כנרת 4 בקתות קסומות ומפנקות וסוויטה יוקרתית בתוך גן מטופח וירוק


אצולת הכנרת – מתחם נופש עשיר וססגוני הממוקם אף הוא במרחק נסיעה קצרצר מהכנרת עצמה ומשלל אטרקציות, מסעדות ומסלולי טיול מדהימים לא פחות בסביבה. כאן תפגשו בארבע בקתות נופש ציוריות המעוצבות בסגנון כפרי ובמרכזן בריכת שחייה גדולה במיוחד עם ג'קוזי ספא זרמים מפנק בצד.


באצולת הכנרת מתחם גן ציורי עם גקוזי ספא זרמים מחומם ובריכה מטופחת שמחוממת בחורף


בקתות גן עדן – חוויה משפחתית מושלמת בתוך אחוזת נופש גדולה ומושקעת: צימרים למשפחות עם בריכה בכנרת, במרחק נגיעה מהחופים המציעים בריכה ענקית ומרשימה בצורת אגם, שש בקתות משפחתיות נפלאות, ג'קוזי ספא זרמים ואווירה רגועה ומקסימה שאין לה תחליף!


בריכת שחייה מחוממת ומקורה במתחם המשותף


כמה טיפים למזמינים בקרוב


אם אתם שוקלים להשכיר צימרים למשפחות בכנרת עם בריכה  כבר בחודש אוגוסט הקרוב, אנו ממליצים לאתר את הפנויים מתוך הרשימה שלנו בדקה ה-90 או לבדוק אפשרות להגעה במצב של ביטול. לרוב מדובר במהלכים שיוזילו מעט את החופשה ויעניקו לכם גמישות יחסית ביציאה לטיול. הקפידו לאתר מקומות נוספים לבלות בהם מעבר לכנרת עצמה כמו פינות חי, שייט בירדן וטיולי אופניים שיוכלו לעניין לא פחות את הילדים. תוכלו להתייעץ עם המארחים בנוגע לאטרקציות ומסלולי הטיול המומלצים (שימו לב לתנאי מזג האוויר השרביים ולתוואי המסלול) וכן המסעדות הקיימות באזור. אנחנו בטוחים שבכל מקרה של אירוח צימרים בצפון למשפחותבסביבת הכנרת, החופשה שלכם תהיה רטובה, מהנה ומרעננת!

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים