חכמים בשמש – דרכים להגנה ובטיחות בבריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-06-2019
חכמים בשמש – דרכים להגנה ובטיחות בבריכה

עונת הרחצה רק נפתחה וכבר לצערנו העמוק מתפרסמות ידיעות על טביעה. אין לנו ספק שבין זרם הידיעות, יש גם מקרים שלא מתפרסמים, בייחוד אלה שבהם כן נגרם נזק אבל פחות חמור כמו פציעה או כוויה. ילדים הולכים נפלא עם מים אך באחריותנו המבוגרים להשגיח עליהם ולוודא ששום דבר חריג לא מתרחש. צימרים למשפחות עם בריכההם אופציה נפלאה לחופשה בקיץ עם הילדים ולא צריך לוותר עליה רק כדי לעטוף את הקטנים בשכבות של הגנה בתוך הבית. עם מודעות נכונה ובריאה וגם קצת הנחיות לילדים מראש תוכלו להעביר את החופשה בשלום ללא שום נזק.


1.      הכינו את הילדים יום-יומיים לפני הנסיעה

האם הייתם רוצים שמישהו יבקש מכם לארוז תיק כי נוסעים מבלי שתבינו בדיוק לאן? לא. וזה בדיוק מה שקורה לילדים שלכם, שפשוט לא יודעים למה באמת לצפות. שבו איתם לפני הנסיעה, הראו להם את תמונות המקום ותנו את דגשי הבטיחות שלכם כחלק מחוקי החופשה. הנופש הוא לא אישור להשתחרר מהחוקים והציפיות שלכם ועליהם לציית לכם גם לאורך השהות בצימר, אם הם עדיין רוצים ליהנות מהבריכה. שוחחו על הכובע, משמעת המים, התמרחות בקרם הגנה ואל תתירו אפשרות לרוץ או לקפוץ ראש אל תוך המים.

2.      ארזו תיק במיוחד לשמש והבריכה

בתיק נפרד שאפשר לשים על הגב או הכתף, הכינו מראש את כל הציוד שישב איתכם על מיטת השיזוף ליד הבריכה: כובעים, מקדמי הגנה, מימיות/ בקבוקי מים, חולצות, מגבות וערכת עזרה ראשונה. אמנם הצימר לעתים קרובות נמצא בסמוך לבריכה, אבל עדיף שהכל יגיע איתכם מראש כדי שתישארו בהשגחה מלאה על הילדים ולא תוותרו עליה רק כי מישהו מהם ביקש כוס מים.
  

3.      התמרחו גם בסביבה מוצלת

צימרים למשפחות עם בריכה יכולים לכלול קירוי מלא, חלקי או ללא קירוי בכלל. שני הסוגים האחרונים מחייבים אתכם להימרח במקדם הגנה וגם אם הבריכה חצי מוצלת, עדיין קיימת סכנת הקרינה החזקה וכמובן צריבת העור המסוכנת פי שניים אצל ילדים. וודאו שבנושא זה הילדים לא מנהלים מולכם שום משא ומתן, גם אם מבטיחים שישהו רק בצל.

4.      משמעת מים

הבריכה היא מים ולכן במהלך השהות בתוכה אנחנו בדרך כלל לא מרגישים צמא. הקפידו על השתייה האישית והמשפחתית וודאו שהילדים שותים אחת לשעה בשעות הבוקר המוקדמות ואחר הצהריים ואחת לחצי שעה בשעות החמות והמסוכנות 11:00-15:00.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים