הקיץ בא! 5 אטרקציות מים למשפחות ברחבי הצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-05-2018
הקיץ בא! 5 אטרקציות מים למשפחות ברחבי הצפון

קיץ קיץ לא רק אל הים יש עוד המון אפשרויות בילוי


זה נכון שמבחינת עולם החופשות, כמעט ואין יותר משמעות למזג האוויר בחוץ. זאת הודות להופעתם של המוני צימרים למשפחות עם בריכה מחוממת שמתאימה לחורף ומבטלת את הצורך בהמתנה עד הקיץ. 


אבל דבר אחד החורף לא יכול לקחת מהעונה שהכל בה נמס מחוץ למקרר... את אטרקציות המים!


כן, אמנם שמענו על מתחמי מים גרנדיוזיים וחלומיים שנבנו בחו"ל באופן מקורה וסגור כדי שיתאימו לכל עונות השנה, אבל עד שהפינוק הזה יגיע גם אלינו, נסתפק בקיץ הארוך והטוב שבורכנו בו כדי ליהנות משפע של אטרקציות מים מדליקות, מרעננות וחווייתיות לכל המשפחה!


בבקתות לוטם תהנו מבריכת שחייה משותפת יוקרתית וגדולה


ההמלצות שלנו – 5 אטרקציות מים למשפחות שיעשו לכם את הקיץ:


רוב רוי – עשיתם קיאקים, חתרתם באבוב, ניסיתם את הסאפ והפלגתם ביאכטה. ומה עם קאנו אינדיאני? מתחם רוב רוי (קיבוץ כנרת) ששוכן על נהר הירדן בפלג הישיר שזורם מהכנרת, מציע חוויה מדליקה וייחודית בישראל של שיט בקאנו אינדיאני, תוך מפגש עם השפמנונים ודגי הגופי במים, התוכים הצבעוניים על העצים והאופציה לקפוץ למים ולחנות לפיקניק בצד הדרך.  


אקווה כיף – ואם אנחנו כבר על יד הכנרת, שווה שנישאר פה רגע. כי אטרקציות מים למשפחות הן הכי טובות כשהן מכילות משהו משותף. ומה מדליק יותר מפארק צף הבנוי בסגנון "מסלול מכשולים" ענק ומאתגר? הפארק ממוקם בחוף גנים הטברייני והוא מציע שלושה מתחמים, לפי הקושי. ולמה להגיע רק ליום אחד? אפשר להזמין צימרים למשפחות בכנרת ולהמשיך ליהנות מהחוויה גם ביום שאחרי.


פארק מים שונית – אם כבר מאסתם בפארקי המים המוכרים שהפכו לעמוסים מידי בעונה, בטח תשמחו להכיר את פארק מים שונית! מתחם ענק הכולל מגלשות שונות, ג'קוזי ענק ועולם מים פנימי שלם המותאם במיוחד לקטנטנים. המקום שוכן ממש על חוף עתלית וכולל לגונת מים טבעית שגם בה יהיה לכם כיף לשכשך. 


אינדי פארק – הירדן אף פעם לא משעמם! מתחם המומלץ לשילוב עם נופש צימרים למשפחות עם בריכה: קפצו להתרענן באחת הנקודות היפות של הירדן, תפסו שייט בקיאק או על סאפ משפחתי, שחקו כדור-מים במתחם הספורטיבי או השתתפו באחת מפעילויות האקסטרים של המתחם כגון: טיפוס חבלים, אומגה, חץ וקשת ומבחר שולחנות משחק. 


מעיינות חוגה – הפארק הפופולארי האהוב שנמצא בעמק המעיינות, אך מתאים גם למזמינים צימרים למשפחות בכנרת ובמרחק נסיעה סביר. המתחם הענק מהווה את נקודת המפגש בין שלושה אגמים נובעים המאופיינים בטמפרטורה קררררה במיוחד ומשמשים כמפלט אידיאלי מהשמש הרותחת. המקום מציע מתחם פיקניק ענק, אומגה אל תוך המים, חוויית קמפינג, מזנות לארוחות קלות ועוד. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים