פסח בפתח: 4 מסלולי טיול אביביים ומשפחתיים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-03-2017
פסח בפתח: 4 מסלולי טיול אביביים ומשפחתיים

"שמחה רבה, שמחה רבה אביב הגיע פסח בא..."  אספנו לפניכם ארבעה מסלולים יפים לטיול עם הילדים בחג הפסח. בכל רחבי הצפון מהגליל המערבי ועד אזור רמת הגולן כולל אזור הכנרת, צאו עם הילדים תיהנו ותכירו נופים חדשים של צפון הארץ ואח"כ תבחרו לכם צימר ממגוון הצימרים באתר שלנו לפי איזור הטיול שתבחרו ותיהנו מחופשה מושלמת ושלמה , חוויה לכל המשפחה:


1. שביל החורש שתולה


מסלול מקסים בדרגת קושי קלה-בינונית העובר בחורש הים תיכוני וכולל תצפית נוף מיוחדת ואת מערת רהב ("הוטה") – לוע האדמה העמוק בישראל. המסלול הקצר כולל אל שביל עפר העובר בתוך החורש המגוון. תוך מספר דקות ניתן יהיה להבחין בקבוצת עצים מוקפת גדר תיל ולצידה פתח באדמה – "הוטת רהב" (הוטה = לוע לוויתן) – הנקודה העמוקה ביותר במערות ארצנו . מספר דקות לאחריה תגיעו אל נקודת התצפית המרהיבה המשלבת בתוכה את הים, ראש הנקרה ומספר עצום של מושבים סמוכים: שתולה, כפר ורדים, שומרה, זרעית, אבן מנחם, בית ג'אן, מירון, ערב אל ערמשה ועוד. בסיום אפשר כמובן להגיע אל כל צימר משפחתי בסביבה להמשך פינוקים ונופש.


2. הר בנטל


מסלול הפסגה המרשים של מרום גולן גם הוא בדרגת קושי קלה-בינונית ומתאים מאוד ללנים באזורי הגולן השונים במבחר צימרים. ההר ושכנו, הר אביטל נמצאים באותו רכס געשי שהתפרץ בעבר וגרם לזרימת הבזלת המאפיינת את קיבוץ מרום גולן הסמוך. בפסגה אפשר להתרשם מתצפית נוף עוצרת נשימה ממנה ניתן לראות את העיר הסורית קוניטרה. כאן נמצאים גם בית קפה מפורסם ("קופי ענן") ומרכז מבקרים, מוצב צה"לי עם עמדות הסברה אוטומטיות ושביל הליכה במורד, המוביל למאגר מים בנטל המיועד לגידול קרפיונים.


האט טאב מחמם ופרטי לכל סוויטה פעיל בחודשי החורף מספטמבר עד מרץ


3. מג'רסה


מסלול משפחתי מדליק ומרענן שמהווה את נקודת המפגש של כמה מנחלי הגולן בדרכם אל הכנרת. המג'רסה הוא למעשה אפיק נחל שהגיע ממימי נחל דליות הגולני וכולל הליכה בתוך הנחל שלא כדאי לוותר עליה, עם אפשרות ל"מסלול יבש" ללא הליכה במים, למעוניינים. המסלול משתנה לפרקים בהתאם לקצב הזרימה ומסתיים בכניסה ללגונת הזאכי היפה שמוקפת צמחייה פראית מכל צדדיה. המסלול הסמוך לכנרת, מאפשר שילוב מוצלח בין טיול "רטוב" לחופשה מפנקת של צימר משפחתי בכנרת עם בריכה מרעננת לפתיחת העונה.


4. שביל רכס עתלית


מסלול קל ועתיר נופים לאורך רכס הכרמל המזרחי ומצוקי הים בסמוך ליישוב עתלית. המסלול מסייר בתצפיות הנוף, אנדרטת הזיכרון לבני עתלית ומספר אתרים היסטוריים, המלמדים על פעילות האדם והטבע באזור זה במשך 9,000 שנה בקירוב. סימון שבילים כחול יפגיש אתכם עם בריכת מים ישנה בעלת תצפית נוף פנורמית אל מבצר צלבני, מחנה המעפילים וחיפה באופק. פריחה יפה מקשטת את המסלול והמטיילים ייהנו ממזג אויר נעים עם אפשרות לפיקניקים מפנקים בצל עצי האיקליפטוס המרשימים.

 



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים